پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهترین زمان برای سمپاشی

امروزه با توجه به افزایش حشرات و آفات در خانه نیاز به سمپاشی افزایش یافته است به همین دلیل شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند تا بتوانند افراد را از شر این موجودات مزاحم رها کنند.

انواع سمپاشی

سمپاشی سوسک درشت

 

سوسک درشت موجوداتی چندش آور هستند که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین برخی از خانم ها می شوند. این موجودات در خانه تردد کرده و باعث انتقال بسیاری از بیماری ها و امراض می شود به همین دلیل باید هر چه سریع تر در عملیات سمپاشی سوسک از بین برود.

سمپاشی سوسک ریز

 

نابودی سوک های ریز بسیار سخت بوده و برای از بین بردن آن ها باید از سموم قوی استفاده کنید. این سوسک ها در زیر کابینت ها و دیگر مکان های غیر قابل دسترسی پنهان می شوند و به راحتی نمی توان به آن ها دسترسی پیدا کرد.

سمپاشی ساس

 

ساس ها موجوداتی هستند که بیشتر در نیمه شب فعالیت می کنند. این موجودات از خون انسان ها تغذیه کرده و در بین تشک و دیگر لوازم موجود در خانه پنهان می شوند.

سمپاشی کک

 

کک ها حساسیت های پوستی را به همراه داشته و باعث آزار و اذیت ساکنین می شود و از این رو باید هر چه سریع تر از شر این حشرات مزاحم خلاص شد.

سمپاشی موش

 

موش موجوداتی است که امروزه رشد فراوانی کرده و به سرعت به لوازم خانه آسیب وارد می کند. برای از بین بردن این موجودات بهتر است از یک متخصص کمک بخواهید.

wvDY9ttmxszd

اقدامات پیش از سمپاشی

پیش از سمپاشی باید از تجهیزاتی همچون ماسک، کفش مخصوص، لباس مخصوص، دستکش و … استفاده کنید.

پنجره ها را پیش از سمپاشی باز کنید.

مواد غذایی را از خانه دور کرده و یا روی آن ها را بپوشانید.

ساکنین خصوصا کودکان و افراد مسن را پیش از سمپاشی از خانه خارج کنید.

در هنگام سمپاشی در جهت وزش باد قرار بگیرید.

به هیچ عنوان سم را بو نکرده و تا پایان سمپاشی چیزی میل نکنید.

بهترین زمان برای سمپاشی را انتخاب کنید.

اقدامات پس از سمپاشی

بهتر است تا ۴۸ ساعت بعد از سمپاشی ساکنین خصوصا افراد مسن و کودکان وارد خانه نشوند.

پس از سمپاشی حمام کرده و دست های خود را ضد عفونی کنید.

لباس های خود را ضدعفونی کرده و در زیر نور خورشید قرار دهید تا کاملا سم از روی لباس ها از بین رود.

مواد غذایی آغشته به سم را دور بریزید.

بعد از سمپاشی سیستم های تهویه را روشن کنید.

پنجره ها را همچنان باز نگه دارید.

تا ۲۴ ساعت پس از سمپاشی خانه را تمیز نکنید تا حشرات به طور کامل از بین بروند.

بهترین زمان برای سمپاشی

معمولا افراد بر این باورند که در تابستان و با شروع فصل گرما باید ساختمان را سمپاشی کرد ولی لازم به ذکر است که هر حشره و یا موجودی زمان مشخصی برای از بین رفتن دارد و باید ابتدا حشرات و موجودات ساختمان را شناسایی کرده و سپس بهترین زمان را برای از بین بردن آن انتخاب کنید.

Vlp0LT9f0qRs

هزینه سمپاشی

 

هزینه سمپاشی معمولا متغیر بوده و نوع حشره، نوع سموم مورد استفاده، متراژ ساختمان، تعداد اتاق ها و … بر روی قیمت سمپاشی تاثیرگذار می باشد. بنابراین برای اطلاع از قیمت سمپاشی باید ابتدا نوع حشره موجود در خانه را بررسی کنید.

سمپاشی در تهران

 

تهران به دلیل زندگی آپارتمان نشینی از بین بردن حشرات و آفات کار سختی می باشد و باید برای از بین بردن آن از شرکت های سمپاشی استفاده نمایید. موقعیت جغرافیایی تهران بر روی قیمت سمپاشی تاثیرگذار بوده و قیمت سمپاشی در شمال و جنوب و شرق و غرب با یکدیگر متفاوت می باشد.

مزایای سمپاشی

 

از اصلی ترین مزیت های سمپاشی اطمینان یافتن از ریشه کن شدن حشرات می باشد. سرعت در تاثیرگذاری نیز از دیگر مزیت های سمپاشی می باشد. با استفاده از سمپاشی شما می توانید حشرات موجود در خانه را از بین برده و خطر ابتلا به بیماری ها و آلودگی ها را کاهش دهید.

چرا باید برای سمپاشی از یک متخصص کمک بگیریم؟

 

سمپاشی باید به صورت صحیح و اصولی انجام شود تا حشرات به صورت کامل از بین بروند. شرکت های سمپاشی و افراد متخصص برای از بین بردن حشرات از سموم دست ساز خود استفاده می کنند تا بیشترین تاثیر را بر روی حشرات گذاشته و کمترین آسیب را به ساکنین وارد نماید.

همچنین برای سمپاشی و از بین بردن حشرات نیاز به ابزار و تجهیزات مخصوص می باشد تا بتوان به راحتی و بدون کم ترین آسیب آفات و حشرات را از بین برد.

سمپاشی در منزل

 

برخی از افراد ترجیح می دهند به جای کمک از شرکت های سمپاشی و افراد متخصص، خود منزل را سمپاشی کنند. برای از بین بردن حشرات و آفات نیاز به شناخت بر روی سموم داشته و در صورتی که از سموم مناسب استفاده نشود ممکن است به سلامتی افراد آسیب وارد شده و از طرفی حشرات نیز به صورت کامل از بین نروند.

علاوه بر آن برای سمپاشی نیاز به تجهیزات و ابزار و لوازم مخصوص می باشد. به همین دلیل برای از بین بردن حشرات و رهایی کامل از آن ها بهتر است از شرکت های سمپاشی و افراد متخصص کمک بگیرید.

مراحل سمپاشی

شناسایی حشرات

 

برای آن که بتوانید حشرات را از خانه ریشه کن کنید باید ابتدا نوع حشرات موجود در منزل را شناسایی کنید. هر حشره ای دارای مقاومت های مختلفی بوده و نیاز به سم مخصوص دارد.

انتخاب سم

 

پس از شناسایی حشرات و آفات موجود در خانه باید سم مخصوص به آن حشره را انتخاب کنید. برای این کار بهترین گزینه کمک گرفتن از یک متخصص می باشد. سموم ها به سلامتی ساکنین آسیب وارد کند به همین دلیل باید در انتخاب سم دقت زیادی شود.

 

سمپاشی منازل و سمپاشی ساس و سوسک و انواع حشرات را به شرکت پاکان مروارید بسپارید این شرکت سمپاشی با داشتن نیروهای متخصص و باتجربه آماده سمپاشی منازل، سمپاشی ساختمان محل کار میباشد. شما کافیست با شماره 9109207710 تماس بگیرید. شرکت سمپاشی پاکان مروارید آماده همکاری با ارگانهای خصوصی و دولتی برای سمپاشی میباشد.