مهر/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا باید بداند که روحانی رفته‌ است، گفت: ظریف و روحانی با تفکر نزدیک به غرب، با رأی مردم از صحنه سیاسی حذف شده‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمود احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دشمنی آمریکا علیه ملت ایران ادامه دارد، اظهارداشت: علت دشمنی آن است که دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا در ایران و کشورهای منطقه افرادی مزدور هستند و گراهای غلطی را به دولتمردان آمریکا می‌دهند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکایی‌ها تصور می‌کنند همه ملت ایران مانند ظریف و روحانی فکر می‌کنند اما باید بدانند که امروز تفکر روحانی و ظریف نزد مردم جایگاهی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها باید بفهمند که «آن مرد رفت» تصریح کرد: ظریف و روحانی با تفکر نزدیک به غرب و آمریکا از صحنه سیاسی به خواست و اراده مردم حذف شدند و تفکر جدیدی بر روی کار آمده که برخاسته از انقلاب، امام خمینی(ره) و اعتقادات مردم است. این تفکر زیر بار قلدری آمریکا نخواهد رفت.

وی ادامه داد: دولت انقلابی در یک تعامل دوطرفه و عادلانه مبتنی بر منافع و عزت ملت ایران، آماده مذاکره است.

احمدی بیغش تأکید کرد: آمریکا چاره‌ای ندارد جز اینکه بپذیرد «آن تفکر رفت» و تفکر جدیدی روی کار آمده که نگاهی متفاوت به آمریکا و غرب دارد.

وی با اشاره به اینکه رویگردانی مردم از تفکر نزدیک به غرب برای آمریکا و اروپا سنگین است، گفت: آمریکا همزمان با روی کار آمدن دولت جدید تلاش دارد تحریم‌ها و حملات رسانه‌ای خود علیه ملت ایران را افزایش دهد تا تفکر انقلابی را تحت تأثیر خود قرار دهد. آمریکا، دوستان و طرفدارانش را در ایران از دست داده لذا تلاش می کند فشارها به ملت ایران را افزایش دهد.