مهر/ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت عید غدیرخم با حضور در منزل شهید منصور قیصری شاد با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده ارتش با خانواده شهید قیصری‌شاد دیدار کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش روابط عمومی ارتش، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت عید غدیرخم با حضور در منزل شهید منصور قیصری شاد با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

وی در دیدار با خانواده شهید منصور قیصری شاد ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، گفت: باور و اعتقاد راسخ داریم که شهادت، بالاترین مدال افتخار و حیاتی جاودانه است و امروز عزت و آبرویی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، به برکت خون شهدا و خانواده‌های آنها است.

فرمانده کل ارتش افزود: اگر زندگی‌ها براساس صداقت، عشق و علاقه شکل گیرد، محدودیت‌ها و محرومیت‌های زندگی هیچ گاه مانع رشد و پیشرفت نمی‌شود.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه کسانی که لباس مقدس سربازی را می‌پوشند از همان روز اول با شهادت عجین هستند، تصریح کرد: ما در پناه ایثارگری‌های این شهدای والامقام و رشادت‌های مثال‌زدنی آنها امروز در دنیا سرافراز و سربلند هستیم.

گفتنی است، فرمانده کل ارتش به پاس جانفشانی این شهید بزرگوار و مجاهدت‌های همسر ایشان در تربیت و پروش فرزندان، نشان فداکاری را به این بانوی بزرگ اهدا کرد و همچنین از تمبر یاد بود سرهنگ شهید منصور قیصری شاد رونمایی شد.

در این دیدار، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل، امیر سرتیپ دوم محمد رضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و سردار سلیمانی معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند.

شهید منصور قیصری‌شاد از کارکنان نیروی هوایی ارتش و متخصص توپ و پدافند ضد هوایی بود. این شهید والامقام در سال ۶۶ در بمباران دزفول به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی دارای یک فرزند پسر و یک فرزند دختر است.