آیا تا به حال به دنبال روش های پربازده و موثر برای تبلیغات کسب و کارتان بوده اید؟ بهترین روش ها برای تبلیغات کدامند؟ چگونه روش مناسب با یک بیزینس را انتخاب کنیم؟ کدام روش تبلیغاتی، باعث افزایش فروش خواهد شد.

اهمیت تبلیغات پربازده و موثر در اینستاگرام!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نخسین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام، در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد. این سرویس با هدف پلتفرمی برای اشتراک عکس و ویدئو شروع به فعالیت کرد. امروزه اینستاگرام یکی از پرقدرت ترین رسانه های اجتماعی به شمار می رود.

شبکه اجتماعی اینستاگرام با وجود محبوبیت ویژه در میان کاربران و ایجاد فضایی تعاملی بین کسب و کارها و مخاطبان، با سرعت رشد بالا در افزایش تعداد کاربران، بهترین بستر برای تبلیغات موثر و پربازده برندها می باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی اهمیت تبلیغات در اینستاگرام و بازدهی آن برای بیزینس های مختلف بپردازیم.

تبلیغات اینستاگرامی، چگونه کسب و کارتان را متحول می کند؟

اینستاگرام در حال حاضر بالای یک میلیارد کاربر فعال دارد که پس از فیسبوک، دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان به شمار می رود. شبکه اجتماعی اینستاگرام، با محبوبیت فوق العاده در میان کاربران و ایجاد فضای تعاملی در بین مخاطبان خود، مورد توجه بسیاری از کسب و کارها و برندها برای تبلیغات خدمات و محصول خود قرار گرفته است.

با وجود رشد طوفانی این شبکه اجتماعی در افزایش تعداد کاربران و محبوبیت روزافزون آن، بسیاری از افراد حداقل چندین دقیقه از زمان خود را در این اپلیکیشن سپری می کنند. با توجه به آمار تعامل و رشد این اپلیکیشن محبوب، می توانید اهمیت آن برای تبلیغات پربازده را بهتر درک کنید.

  • 200 میلیون کاربر اینستاگرام هر روز حداقل از یک پروفایل تجاری دیدن می کنند و 80 درصد کاربران نیز یک حساب کاربری کسب و کار را دنبال می کنند.
  • 25 میلیون اکانت کسب و کار در اینستاگرام وجود دارد.
  • حدود 59% از کاربران اینترنت در محدوده سنی 29-18 سال هستند و حدود 33% از کاربران اینستاگرام در محدوده سنی 49-30 سال، از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند.
  • 68% از کاربران اینستاگرام زن و 32% آنها مرد هستند. این موضوع برای کسب و کارهایی که مخاطب هدف آنها زنان هستند، حائز اهمیت است.
  • در سال 2020 کاربران اینستاگرام به طور متوسط 53 دقیقه در روز را در اینستاگرام سپری می کنند.
  • تبلیغ اینستاگرام بستری فراهم می کند تا کمپین ‌هایی متناسب با هر مرحله از قیف فروش را انجام دهیم.
  • سه صنعت برتر کسب و کار در اینستاگرام  صفحه تجاری دارند که شامل 91٪ مارک های لوکس  84٪ لباس ورزشی و 83٪ برندهای زیبایی می باشد.

اهمیت تبلیغات پربازده و موثر در اینستاگرام!(2)

انواع تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام، روش های متفاوتی دارد که می توانید بر اساس نوع خدمات یا محصول کسب و ارتان، پربازده ترین روش تبلیغاتی را انتخاب نمایید. اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در ایران است که در حال حاضر بیش از 24 میلیون کاربر ایرانی دارد و این روند رشد، رو به افزایش است.

 

انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام عبارتند از:

 

  • اینفلوئنسر مارکتینگ: اینفلوئنسر، به افراد تاثیرگذار در زمینه های مختلف مانند هنر، ورزش، زیبایی و ... می گویند که با توجه به محبوبیت آنها در میان مخاطبان خود و تاثیرگذاری روی follower ها، با تبلیغ و معرفی کسب و کارها، موجب افزایش فروش محصول یا خدمت برندها خواهد شد.
  • تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام: صفحات پربازدید در این شبکه اجتماعی، با تبلیغ کسب و کارها، می توانند خدمات و محصولات هر برند را به تعداد بسیاری از مخاطبان پیج خود( فالوورها) معرفی کنند.
  • به‌کارگیری ربات‌ها: ربات های اینستاگرامی، می توانند به جای افراد و صاحب پیج اینستاگرامی، قسمتی از کارهای مهم را انجام دهند و باعث صرفه‌جویی در زمان شوند. ربات‌ها قابل تنظیم شدن هستند و می توانند به صفحات مرتبط بروند و دنبال شوندگان آنها را دنبال کنند و برای آنها لایک و کامنت بگذارند.
  • تبلیغات اسپانسری اینستاگرام: تبلیغات اسپانسری یکی از انواع تبلیغات در اینستاگرام است. در این نوع از تبلیغات، اسپانسر اینستاگرام پست یا استوری مورد نظر شما همراه با علامت ریز Sponsored لابه‌لای سایر پست ها و استوری ها در صفحه‌ی کاربران به نمایش می گذارد.

اهمیت تبلیغات پربازده و موثر در اینستاگرام!(3)

انتخاب روش تبلیغات اینستاگرامی مناسب

امروزه، با رشد روزافزون اپلیکیشن اینستاگرام و افزایش قدرت آن در صعنت تبلیغات، انتخاب پربازده ترین روش برای تبلیغ کسب و کار را بسیار دشوار کرده است. از طرفی اینستاگرام دارای الگوریتم است که ماننده هوش مصنوعی عمل می کنند.

با توجه به پیچیده بودن الگوریتم این اپلیکیشن، بهتر است که انتخاب بهترین روش برای تبلیغات در اینستاگرام و اجرای این روند را به کارشناسان و متخصصانی که از الگوریتم اینستاگرام را به خوبی می شناسند و به آن تسلط کافی دارند بسپارید.

اهمیت تبلیغات پربازده و موثر در اینستاگرام!)4(

سخن آخر

تبلیغات در اینستاگرام، با توجه به محبوبیت این اپلیکیشن در بین کاربران و نرخ تعاملی بالا و رشد روز افزون تعداد کاربران، بستر مناسبی برای معرفی محصولات و خدمات کسب و کار شماست. با توجه به الگوریتم اینستاگرام و تبدیل شدن این نوع از تبلیغات به عنوان یک تخصص، می توانید از وبسایت های خدمات تبلیغات در شبکه های اجتماعی استفاده نمایید.

امروزه وبسایت های بسیاری در حوزه خدمات تبلیغاتی در اینستاگرام فعالیت می کنند. به نظر می رسد که کانون تبلیغاتی کیانقش می تواند با کارشناسان متخصص، دانش و تجربه کافی در این حوزه، تبلیغات اینستاگرامی مناسب با کسب و کارتان را شناسایی کرده و تا مرحله آخر اجرا کند. سابقه درخشان این کانون تبلیغاتی در همکاری با برندهای معتبر و موفق ایرانی، از دستاورهای کانون تبلیغاتی کیانقش می باشد.