همشهری/ سارقان مسلح در دزفول با تیراندازی به‌سوی خودروی نیروی انتظامی یکی از مأموران را به شهادت رساندند.

مأمور پلیس به‌دست سارقان مسلح به شهادت رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شامگاه شنبه گروهی از مأموران انتظامی پاسگاه صفی آباد دزفول در حال عبور از محور شوش – دزفول بودند که در کمین چند مرد مسلح گرفتار شدند. ساعت از 23گذشته بود و افراد ناشناس شروع به تیراندازی به‌سوی خودروی پلیس کردند.

معلوم نبود آنها چه کسانی هستند و با چه انگیزه‌ای دست به این کار زده‌اند. مأموران تلاش کردند تا به مقابله با افراد مسلح بپردازند اما در این درگیری یکی از مأموران به نام سجاد دالمن، هدف گلوله قرار گرفت و به‌شدت مجروح شد. با اینکه این مأمور به مرکز درمانی منتقل شد اما شدت جراحات او به حدی بود که در نهایت به شهادت رسید.

سرهنگ روح‌الله گراوندی، فرمانده انتظامی دزفول با اعلام جزئیات این خبر گفت: ساعت ۲۳ شب گذشته افراد مسلح در محور شوش به دزفول به سمت گشت خودرویی پاسگاه صفی‌آباد تیراندازی کردند.

در این تیراندازی، مأمور جان بر کف ناجا سروان سجاد دالمن، جمعی پاسگاه صفی‌آباد شهرستان دزفول بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نایل آمد. به‌گفته فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری افراد مسلح به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد. براساس این گزارش بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که افراد مهاجم سارق مسلح بودند که در هنگام ارتکاب جرم با پلیس درگیر شدند.