ایرنا/ وزیر کشور با تاکید بر اینکه تعطیل کردن تهران بدلیل کرونا نیاز به مقدمات و برنامه ریزی و اقناع و همراه سازی مسئولان و مردم دارد گفت: اگر این روند به صورت دقیق برنامه ریزی نشود، چه بسا نتوانیم به هدف مورد نظر برسیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عبدالرضا رحمانی فضلی روز سه شنبه در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا، افزود: یک سال و نیم است که تحت فشار شرایط کرونایی و سه سال و نیم تحت فشار تحریم هستیم که مشکلات و سختی‌های ناشی از آنها به گونه ای است که هرگونه اقدامی باید کاملا هوشمندانه، دقیق و هدفمند صورت بگیرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با اشاره به جلسه امروز ستاد درباره بررسی تعطیلی دو هفته ای تهران ادامه داد: تعطیلات به عنوان یکی از راه های اقدام و اثرگذاری است اما انجام این کار نیاز به مقدمات، تمهیدات، برنامه‌ریزی، اقناع سازی و همراه سازی همه مسوولان و به ویژه همراهی  مردم را می خواهد.

وی گفت: اگر به صورت دقیق و کامل و هوشمندانه برنامه ریزی نشود چه بسا نتوانیم با دادن هزینه های بالای اقتصادی و اجتماعی به هدف مورد نظر برسیم.

وزیر کشور گفت: مقرر شد نسبت به موضوع تعطیلات مطالعه و بررسی دقیق تری صورت بگیرد و در روزهای آینده بحث جدی تری انجام خواهیم داد و تصمیم گیری به روزهای آتی موکول شد.