عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه کابینه امنیتی ژنرال ها شکست خورد، اظهار داشت: رئیسی باید کابینه تحولگرا و اهل ریسک معرفی کند که شهامت برداشتن گام های بلند برای حل مشکلات را داشته باشند.

انتقاد تند نماینده مجلس به کابینه امنیتی ژنرال‌ها در دولت روحانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسینعلی حاجی عضو هیئت رئیسه مجلس  با تأکید بر اینکه راهکارهای فراوانی برای حل مشکلات کشور وجود دارد، گفت: راهکارهای حل مشکلات کشور کاملاً روشن است و برای اجرای این راهکارها نیازمند وزرا و مدیرانی صاحب فکر، ایده، جوان و جهادی هستیم تا بتوانند راهکارهای موجود را به فوریت اجرایی کنند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق آئین نامه داخلی مجلس وزرای پیشنهادی دولت باید از سابقه علمی و سابقه اجرایی مشخصی برخوردار باشند تا در جلسه رأی اعتماد برنامه های آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کابینه امنیتی ژنرال‌ها در دولت یازدهم و دوازدهم شکست خورد و موفقیتی نداشت، اظهار داشت: رئیسی باید کابینه تحول گرا و اهل ریسک معرفی کند که شهامت برداشتن گام‌های بلند برای حل مشکلات کشور را داشته باشند و بتوانند از سرمایه جوانی و آبروی خود هزینه کنند تا با عقلانیت و برنامه ریزی دقیق به سرعت مشکلات مردم را حل کنند.