کیهان/ در حالی که مدت کوتاهی از پاسخ سریع و محکم حزب‌الله به تجاوز رژیم آپارتاید صهیونیستی می‌گذرد، پاسخی که صهیونیست‌ها را شوکه و قدرت بازدارندگی مقاومت را تثبیت کرد، «گرشون هکوهین»، رئیس‌اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، در سخنانی اذعان کرد که این رژیم نسبت به احتمال تشدید تنش در جبهه شمالی این رژیم با جنوب لبنان نگران است: «همه می‌دانند که ۱۰۰ هزار موشک به سمت اسرائیل نشانه گرفته شده است و جبهه داخلی باید آماده‌باشد».

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«هکوهین» این را هم گفت که «اگر در اسرائیل بودم برای جنگ آماده می‌شدم؛ ما باید از انکار دست بکشیم و بپذیریم که یک کمپین تهدید علیه اسرائیل وجود دارد و در آینده دشوارتر از روزهای اخیر خواهد بود؛ اما اسرائیلی‌ها متوجه این موضوع نیستند که باید برای آن آماده شوند...ما باید بفهمیم حزب‌الله و حماس چه می‌کنند. این یک رویکرد بسیار پیچیده است. آنها جنگ نمی‌خواهند، آنها می‌خواهند ما را از پای دربیاورند. آنها متعهد به تلاش روزانه برای آسیب رساندن به اسرائیل تا زمان نابودی آن هستند. آنها این کار را می‌کنند و هر کاری را که انجام می‌دهند بررسی می‌کنند».

بودجه۲۰ میلیارد دلاری عربستان علیه حزب‌الله به هیچ جا نرسید

خبر دیگر از جبهه مقاومت آن‌که رئیس‌شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به اینکه همه نقشه‌های آمریکا و عربستان در لبنان شکست خورده تاکید کرد «مزدوران واشنگتن نمی‌توانند مقاومت را تحت تاثیر قرار دهند». به گفته «سید‌هاشم صفی‌الدین»، « کسانی که دائماً در تلاش برای پنهان کردن شکست و ضعف خود هستند و درباره مقاومت حرف‌های نادرست می‌زنند افراد ضعیف و شکست خورده هستند و ما در اینجا به حمایت کشورهایی همچون آمریکا و عربستان سعودی از برخی گروه‌های فتنه گر در لبنان اشاره می‌کنیم؛ کشورهایی که طی سال‌های گذشته در اجرای برنامه‌های خود در لبنان شکست خوردند....عربستان سعودی 20 میلیارد دلار در لبنان هزینه کرد اما به جایی نرسید؛ افرادی که در لبنان ضد مقاومت تلاش می‌کنند طرف‌های احمق و نادانی هستند که قدم در راه باطل گذاشته‌اند و باطل همیشه رسوا می‌شود».