اقتصادآنلاین/ محمدرضا پورابراهیمی با حمایت از وزیر پیشنهادی اقتصادی تاکید کرد: خاندوزی مدتها در مرکز پژوهش های مجلس روی کیس های اقتصادی ایران کار کرد و شناخت دقیقی از چالش های پیش رو دارد و انشاالله با رای قاطع همکاران وارد دولت خواهد شد و با برنامه های خوبی که دارد برای رفع مشکلات گام برخواهد داشت.

اظهارات پورابراهیمی در مورد وزیر پیشنهادی برای وزارت اقتصاد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ناطقان،  محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از حضور چهره های جوان در کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: بعنوان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از دکتر احسان خاندوزی برای تصدی وزارت اقتصاد حمایت می کنم و گواهی میدهم ایشان جزو چهره های علمی، با پشتکار، سالم و ٰکارآمد است. 

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: خاندوزی مدتها در مرکز پژوهش های مجلس روی کیس های اقتصادی ایران کار کرد و شناخت دقیقی از چالش های پیش رو دارد و انشاالله با رای قاطع همکاران وارد دولت خواهد شد و با برنامه های خوبی که دارد برای رفع مشکلات گام برخواهد داشت.

احسان خاندوزی، وزیر پیشنهادی ۴۱ ساله دولت رییسی، دکترای اقتصاد دارد و اکنون استادیار دانشگاه علامه طباطبایی و مدیر گروه اقتصاد اسلامی این دانشگاه است. او در انتخابات مجلس یازدهم از طریق حوزه انتخابیه تهران وارد مجلس شد. پیش از این هم او مدیر کل بخش اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس بود.