درب ضد سرقت فلزی را می توان پر تکرار ترین سوال خریداران درب ضد سرقت دانست، در محتوایی که پیش روی شماست به بررسی از صفر تا ۱۰۰ تمامی جزئیات این درب پر حاشیه پرداخته شده است.

درب ضد سرقت فلزی از شایعه تا واقعیت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

فرهنگ سازی رسانه!

یکی از اصلی ترین دلایل معروفیت درب فلزی رسانه ها هستند.درب فلزی تا سال های گذشته در میان خریداران درب ضد سرقت باب نبود، اما مدتی است که با یک فرهنگ سازی نسبتا غلط، درب فلزی را ایمن ترین و مقاوم ترین درب ضد سرقت بازار می دانند.

اما واقعیت آن چیزی نیست که توسط رسانه ها فرهنگ سازی می شود.درب ضد سرقت فلزی شاید در میان محصولات تولیدکنندگان و فروشندگان دیگر این بازار، بهترین و خاص ترین جنس باشد، اما در بعضی از شرکت ها و کارخانه ها زیرسازی و چارچوب درب به قدری ایمن و مقاوم است که نوع روکش به کار رفته بر روی درب، تاثیر چشمگیر و قابل توجهی را ایجاد نخواهد کرد.

در ادامه به پاسخ این سوال که درب فلزی، ایمن ترین درب بازار ایران است یا خیر پرداخته ایم.

درب ضد سرقت فلزی کد 404

02

 

نتیجه اعتماد به نفس بالا!

تولیدات موجود در بازار از آن جهت که از زیرسازی و استراکچر بسیار ضعیفی تولید شده اند، روکش بکار رفته در آن ها بسیار موثر و قابل توجه است.

تصور کنید یک هندوانه در بسته دارید که ظاهری جذاب و دلربا دارد، اما داخل آن سفید و بدون طعم است.درب ضد سرقت فلزی بی کیفیت بازار نیز مشابه همین موضوع است.

فرهنگ سازی رسانه سبب شده است که درب های بی کیفیت بازار با روکش فلزی به عنوان بهترین درب ضد سرقت بازار شناخته شوند، در صورتی که موضوع بهترین درب بازار کاملا نسبی است و به صورت مستقیم به تولیدکننده آن بستگی دارد.

خاص تر از طلا!

گروه دُرناب، تولیدکننده مستقیم درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت سفید، با توجه به نیاز بازار، علاوه بر تمرکز بر زیبایی و جذابیت طرح ها، توجه بیشتری بر روی زیرسازی و استراکچر داشته است.

این شرکت ایرانی اقدام به تولید زیرسازی و چارچوب با ورق آهن 2 میلی متری کرده است.عدد 2 شاید در نگاه اول افراد غیر متخصص عدد عجیب و غریبی نباشد اما در نگاه افراد اهل فن و مسلط بر بازار، عدد خاص و منحصر به فردی است.

غالب زیرسازی و چارچوب درب های لوکس و ارزان بازار همه و همه با ورق آهن 0.9 تا 1.5 میلی متر تولید می شوند که در نوع خود مطلوب و قابل قبول است.

اما گروه دُرناب به منظور افزایش امنیت و کاهش نگرانی خریداران اقدام به تولید زیرسازی و چارچوب با ورق آهن 2 کرده است.

چارچوب تمامی مدل های درب ضد سرقت دُرناب از سری ارزان تا خاص و مُدرن از ورق آهن 2 تولید می شوند.این ضخامت سبب کاهش میزان سرقت درب در روش دیلم کردن می شود.

در این روش سارق با انداختن دیلم در فاصله میان لنگه و چارچوب، به منزل و محل کار شما نفوذ می کند.هر چه ضخامت به کار رفته در سرتاسر چارچوب بیشتر باشد توان بیشتری برای باز کردن این فاصله نیاز است.

ورق آهن دو میلی متری امکان سرقت از این روش را به نزدیک صفر رسانده و سارق محترم را ناکام می کند.

درب ضد سرقت فلزی کد 425

03

یک ترکیب استثنایی!

گروه دُرناب علاوه بر تولید چارچوب خاص، اقدام به تولید زیرسازی درب با ورق 2 نیز کرده است.ترکیب زیرسازی درب در کنار چارچوب دو، سبب ایجاد یک ترکیب استثنایی شده و آسایش و راحتی شما را فراهم خواهد کرد.

اما آیا این ترکیب در کنار هم برای یک ترکیب استثنایی کافی است؟در ادامه این محتوا به توضیح جامع و کامل این ترکیب منحصر به فرد در درب ضد سرقت فلزی پرداخته ایم.

یک محافظ پر دردسر!

گروه دُرناب به منظور افزایش امنیت و کیفیت درب های خود، یراق آلات خود را در محافظی با ورق آهن 2 میلی متری قرار داده است.این محافظ سبب می شود تا یکی از شیوه های سرقت یعنی آسیب زدن به یراق آلات و ورود به منزل، تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

این محافظ برای انواع قفل درب ضد سرقت قرار داده می شود و هیج محدودیت را به همراه نخواهد داشت.

اما ترکیب استثنایی این شرکت به همینجا ختم نمی شود و یک مایع پرحاشیه، این زیرسازی منحصر به فرد را به پایان می رساند.

باور این موضوع، تصور شما را از درب ضد سرقت تغییر خواهد داد!

عنوان این قسمت از محتوا ذهن شما را هنگام خرید درب ضد سرقت فلزی به چالش خواهد کشید.اگر مدت زمان کمی را در بازار درب ضد سرقت شهر خود گذرانده باشید، تا حدودی با زیرسازی این درب ها آشنا شده اید.

برای آن دسته از عزیزانی که شاید برای اولین بار است به صورت تخصصی به این موضوع نگاه می کنند لازم است در این قسمت توضیحات مختصری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

فاصله میان روکش و زیرسازی درب ضد سرقت ترک اصل با استفاده از پشم سنگ پُر می شود.

پشم سنگ ماده ای است که به عنوان عایق صوتی و حرارتی بسیار قوی شناخته می شود.از آن جهت که پشم سنگ نقطه ذوب بسیار بالایی دارد، تا مدت زمان و دمای قابل توجهی، توان مقاومت را خواهد داشت.

اما این ماده بسیار مفید و کاربردی در زیرسازی درب ضد سرقت، یک مشکل بزرگ دارد؛ پشم سنگ وزن قابل توجه و بالایی دارد.این وزن بالا در میان خریداران به عنوان یک نکته بسیار منفی شناخته می شود.

مقایسه درب ضد سرقت ترک اصل و درب ضد سرقت ایرانی استاندارد در این قسمت، شما را یک مرحله به خرید آسان و مقرون به صرفه نزدیک می کند.

گروه دُرناب به منظور رضایت خریداران محترم خود، اقدام به تولید یک زیرسازی قوی اما متفاوت نسبت به درب ضد سرقت ترک کرده است.

فوم پلی یورتان(پلی اورتان)مایعی است که جایگزین پشم سنگ شده است.این مایع پرحاشیه هنگامی که تولید درب ضد سرقت به پایان می رسد، از دریچه ای که پایین درب شما تعبیه شده است تزریق می شود و بعد از 30 الی 40 دقیقه مانند سنگ سفت و سخت شده و آن محفظه نیز توسط همان مایع پوشانده می شود.

ترکیب فوم پلی یورتان، ورق آهن سرتاسری با ضخامت 2 و محافظ جای قفل، تولید درب ضد سرقت شما را به پایان می رساند.

با افتخار میزبان شماییم

گروه دُرناب در راستای احترام به مشتریان و تحقق سیاست مشتری مداری خود، روش های متنوعی را برای مشاوره، خرید و تعویض درب ضد سرقت قرار داده است.

شما عزیزان می توانید جهت بهره مندی از مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر، از سایت رسمی دُرناب بازدید فرمایید.

ما کنارتونیم

دُرناب، متفاوت در انتخاب