تسنیم/ دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: ورود ویژه ‌قوه قضائیه به پرونده‌های کثیرالشاکی در جامعه امیدآفرین خواهد بود.

تقدیر موسوی‌ تبریزی از اژه‌ای
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیت‌الله سید‌حسین موسوی تبریزی درباره ورود رئیس قوه قضاییه به «اصلاح برخی رویه‌های غلط یا همراه با اشکال در ساختار عدلیه» و موضوع مهم «پرونده‌های کثیرالشاکی»، گفت: احقاق حقوق عامه یکی از اصول مهم در دستگاه قضاست و آنچه باید در جامعه تحقق پیدا کند، حقوق مردم است. حل و فصل پرونده‌های کثیرالشاکی نیز از آن جهت که مرتبط با حقوق و منافع و دارایی‌های مردم است، نیازمند توجه جدی مسئولان قضایی است.

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم تأکید کرد: رسیدگی و حل و فصل سریع و دقیق پرونده‌های کثیرالشاکی و استرداد دارایی‌های مالباختگان در این قبیل پرونده‌ها، نقش حائز اهمیتی در رفع و رجوع مشکلات طیف قابل توجهی از مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی دارد.

وی اظهار داشت: حضور میدانی رئیس دستگاه قضا و ورود ویژه و تخصصی وی به پرونده‌های کثیرالشاکی در تثبیت آبروی قوه قضائیه بسیار مهم است و اثرات آن را می‌توان در آینده دید و این دست اقدامات حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اژه‌ای در جامعه امیدآفرین خواهد بود.

آیت‌الله موسوی تبریزی تصریح کرد: همچنین حضور میدانی و بررسی بدون واسطه وضعیت زندان‌ها از جانب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای اقدامی بسیار ارزشمند و مهم می‌باشد و این امر، بسیار در بحث گره‌گشایی از مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنها مفید است.