فارس/ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی نیرو مهمان‌ کمیسیون بود که برنامه‌های خود را برای اعضای کمیسیون بیان کرد.

حضور محرابیان در کمیسیون امنیت ملی مجلس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمود عباس زاده مشکینی در تشریح نشست امروز این کمیسیون اظهار داشت: وزیر پیشنهادی صمت در نشست امروز حضور یافت؛ وزارتخانه مذکور نقش مهمی در حوزه اقتصاد کشور دارد و با توجه به زیرمجموعه های مهم این وزارتخانه، متصدی این امر باید فردی متخصص و کارآمد باشد.

وی بیان کرد: در واقع با توجه به اینکه مجموعه هایی مانند فولاد، ایمیدرو، سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی، خودرو و غیره که دارای اهمیت ویژه ای هستند و تحت مدیریت وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارند، نمایندگان تلاش کردند با طرح موضوعات چالشی به ارزیابی گزینه پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم بپردازند.

عباس زاده در ادامه بیان جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: همچنین در نشست امروز برنامه وزیر پیشنهادی نیرو بررسی شد.

وی افزود: وزیر پیشنهادی نیرو از دیگر مهمان‌های کمیسیون بود که برنامه‌های خود را برای اعضای کمیسیون بیان کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: جبران خلأها، جلوگیری از خاموشی‌ها، آینده نگری برای تولید انرژی در مصارف داخلی و صنعتی و همچنین فراهم آوردن شرایط برای صرفه جویی ، از جمله مواردی بود که وزیر پیشنهادی نیرو مطرح کرد و نمایندگان سوالات خود را در این زمینه مطرح کردند.