مهر/ نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: رئیس جمهور تیم بسیار خوبی را به ویژه برای بخش اقتصادی دولت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.

۲ وزیر پیشنهادی رئیسی رأی نمی آورند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

منصور آرامی در ارزیابی خود از کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، اظهار داشت: بنده فکر می‌کنم که یک یا دو نفر از وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور شرایط مناسب برای کسب رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی را نداشته باشند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام یک از وزرا احتمالا نمی‌توانند از مجلس رأی اعتماد بگیرند، گفت: بهتر است که نام این افراد را مطرح نکنم اما به احتمال زیاد دو نفر از وزرای پیشنهادی در حوزه فرهنگی بعید است که بتوانند رأی اعتماد مجلس را کسب کنند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سایر افرادی که رئیس‌جمهور برای وزارتخانه‌های کشور به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است، افرادی توانمند و کارآمد هستند و احتمالا اغلب آنان رأی مثبت مجلس را می‌گیرند.

آرامی ادامه داد: رئیس‌جمهور تیم بسیار خوبی را به ویژه برای بخش اقتصادی دولت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است و این تیم متشکل از افراد جوان در کنار افراد با تجربه است و برخی از آنان سوابق اجرایی خوبی هم دارند و به نظر می‌رسد که با هم هماهنگ باشند.

وی با اشاره به اینکه معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه هم افراد اجرایی و کارآمدی هستند، گفت: در مجموع می‌توان گفت که گزینه‌های خوبی به مجلس برای وزارتخانه‌های مختلف معرفی شده است و مسئله مهم‌تر این است که آنان بعد از کسب رأی اعتماد از مجلس هم به خوبی کار کرده و وعده‌های خود را محقق کنند.