ایسنا/ نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خوشبختانه روحیه انقلابی، جهادی و فسادستیز که در رئیس جمهور منتخب وجود دارد در کابینه و برنامه های دولت نیز دیده می شود و تا زمانی که این روحیه پابرجاست ما از دولت حمایت می کنیم.

شرط نماینده قزوین برای حمایت از دولت رئیسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

لطف الله سیاهکلی در جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با کلیات برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم بیان کرد: خدا را شاکریم که مردمی بصیر و دشمن شناس به ایران عنایت کرده است و رئیس جمهوری انقلابی و جهادی و فسادستیز انتخاب کردند و این روحیه در کابینه نیز دیده می شود.

وی گفت: در برنامه های رئیس جمهور نکات مهمی وجود دارد که بنده به برخی از آن ها می پردازم. در کنار مشکلات معیشتی مردم، برقراری عدالت و مبارزه با فساد جزو خواسته های اصلی آنان است که در برنامه رئیس جمهور با کیفیت بالا وجود دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: روحیه تحول خواهی و عدالت محوری و حل مشکلات مردم که مورد انتظار مردم می باشد در برنامه دولت دیده شده است. توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و به دنبال آن توجه به فرهنگ اسلامی، اقتصاد مقاومتی، توسعه روابط بین المللی، توجه به همسایگان و واژه ای که رئیس جمهور در مراسم تحلیف برای همسایگان به کار بردند و آن ها را خویشاوندان ما نامیدند از نقاط قوت این برنامه است.

سیاهکلی افزود: مردمی سازی اقتصاد و توجه به فرهنگ در برنامه دیده شده است. نگاه ارزشمند به خانواده و همچنین توجه به تمرکززدایی و افزایش اختیارات استانداران، تأکید بر عدم مداخله دولت در امور سرمایه ای از دیگر نقاط قوت برنامه دولت می باشد. توجه به اصلاح ساختار بودجه و دنبال کردن فوری واکسیناسیون به عنوان یک تجربه موفق در دنیا، توجه به کسب و کارها و ثبات اقتصادی، تقویت معیشت مردم از دیگر نقاط مثبت برنامه رئیس جمهور می باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: مردم از تورم افسارگسیخته خسته شده اند. بیمه کارگران ساختمانی و رانندگان از دیگر مطالبات مردم است. دولت های گذشته به همسان سازی حقوق بازنشستگان توجه نداشتند. توجه به منابع طبیعی از دیگر مطالبات مردم می باشد. امروز منابع طبیعی املاک مردم را به نام دولت می زند که این شرعی و اسلامی نیست. پیگیری تخصیص قیر رایگان برای اصلاح زیرساخت های جاده ای از دیگر مطالبات مردم می باشد که دولت باید دنبال کند.

سیاهکلی در پایان افزود: دولت آقای رئیسی یک دولت انقلابی و جهادی است و تا زمانی که این روحیه وجود داشته باشد ما از دولت حمایت می کنیم و هرگاه کمرنگ شود از تمام ابزارهای نظارتی خود برای تنظیم آن استفاده خواهیم کرد.