ایرنا/ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

فرمانده سپاه به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار سرلشکر حسین سلامی همچنین با اهدای گل و نثار فاتحه بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری شهدای جبهه مقاومت، با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کرد. 

همچنین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر مزار شهدای تیپ فاطمیون مدافعان حرم حضور یافت و با قرائت فاتحه و گل به این شهدای بزرگوار نیز ادای احترام کرد.

استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله و برخی از مسئولان، سردار سلامی را در گلزار شهدای کرمان همراهی می کردند.  

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در قالب سفری یک روزه به منظور بازدید از روند انجام کار در طرح سپهبد شهید سلیمانی و مبارزه با شیوع بیماری کرونا در کرمان وارد این استان شد. 

پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا سردار شهید حسین پورجعفری شهر کرمان نیز با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) به بهره‌برداری رسید.

بیش از ۵۳ ملیت مزار شهید سلیمانی را زیارت کرده اند 

مدیر گلزار شهدای کرمان در آیین ادای احترام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهدای آرمیده در گلزار شهدای این شهر گفت: هزار و ۵۰۰ شهید در این گلزار به خاک سپرده شده اند و شهید حاج قاسم سلیمانی شهید شاخص گلزار شهدای کرمان است.

سردار محمدرضا حسنی سعدی افزود: از ابتدای شهادت سپهبد شهید سلیمانی بالغ بر ۵۳ ملیت مزار ایشان را زیارت کردند و ۲۳۰ زوج جوان در این مکان خطبه عقد خود را جاری کرده اند.

وی اظهار داشت: از زمان شهادت سردار سلیمانی به طور میانگین هر روز ۲ برنامه در جوار آرامگاه سردار سلیمانی اجرا شده است و از آغاز ماه محرم هر روزه مراسم قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و عزاداری در این مکان مقدس برگزار می شود.