ایسنا/ وزیر پیشنهادی تعاون، کار ورفاه اجتماعی اظهارات خود را مبنی بر این که «نباید بگوییم فلان مجموعه مربوط به فلان بیت آیات عظام است یا متعلق به فلان جریان سیاسی است» در نامه ای اصلاح کرد.

توضیح عبدالملکی درباره اظهارات خود در خصوص بیوت آیات عظام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نامه اصلاحیه حجت‌الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی که توسط علی نیکزاد در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس قرائت شد به شرح زیر می‌باشد:

«در خصوص مبارزه با رانت جویان و مفسدان منصوب در زیر مجموعه های اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برخورد با ایشان، مراد اینجانب از وابستگان به بیوت آیات عظام افراد سودجو ومشخصی هستند که با ادعا کذب، نزدیکی به بیوت ایشان به دنبال سوءاستفاده و تحقق نیات سودجویانه خود هستند و روشن است حفظ احترام مراجع عظام و بیوت آن بزرگواران بر همه ما لازم بوده و آن بیوت از نکات بیان شده مبرا می‌باشند.»

به گزارش ایسنا، عبدالملکی در جریان جلسه  صحن علنی امروز مجلس گفته بود: تا کی گوشه‌ای بنشینیم و بگوییم که فلان جا را مافیا دست گرفته‌اند؟ با وجود یک دولت و مجلس انقلابی، کم کاری پذیرفته نیست. این روزها کسانی که منافعشان به خطر افتاده، دروغ پراکنی می‌کنند چرا که بنده پای ریشه کن کردن فساد از این مجموعه‌ها خواهم ایستاد. تا روز آخری که بنده مدیریت می‌کنم، دستگاه انتصابات برای شایسته گزینی کار خواهد کرد. اگر مدیری که من منصوب کردم، دست از پا خطا کند؛ فساد کند یا ناکارآمدی او ثابت شود، بلافاصله برکنار خواهد شد. ما که نمازخوان هستیم و خودمان را پیرو ولایت می‌دانیم نباید بگویم فلان مجموعه مربوط به فلان بیت آیات عظام است یا متعلق به فلان جریان سیاسی است. آغاز کار ما پایانی است بر مسئله مافیا در مجموعه‌های اقتصادی زیر مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی.