ایسنا/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر پیشنهادی علوم برنامه تحولی ندارد آقای رئیسی به ما اعتماد کرده و کابینه را اصلاح کند.

درخواست مخالف وزیر پیشنهادی علوم از رئیسی: کابینه را اصلاح کنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روح الله ایزدخواه در جلسه علنی صبح امروز به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی علوم گفت: ما با تشکیل دولت اسلامی فاصله داریم باید هدف و ملاک ما در راستای دولت اسلامی باشد.

وی ادامه داد: ما هم قبول داریم که آقای زلفی گل استاد تمام است و مقالات علمی زیادی دارد. اما بحث وزارت علوم با استاد تمامی فرق دارد همان طور که موضوع وزارت بهداشت با فوق تخصص تفاوت دارد.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم جوان گرایی گفت: جوان گرایی تنها مخصوص به سن نمی شود بلکه باید کارشناس  و توانمند هم باشد همان طور که در دولت آقای احمدی نژاد 5 جوان 28 ساله طرح مسکن مهر را به او دادند و اجرایی شد.

ایزدخواه افزود: آقایی که 36 سال سابقه مدیریت و معاونت دارد می خواهد دوباره وزیر شود این یعنی تکرار نعمت زاده و زنگنه ها . من از 7 سالگی یاد می آید که آقای زنگنه وزیر بوده و اکنون هم همچنان وزیر است. حضرت آقا  فرمودند دولت جوان حزب اللهی کلید حل مشکلات کشور است.

وی در پایان گفت: نیمی از وزرای پیشنهادی برنامه تحولی ندارند که آقای زلفی گل از جمله آنها است. ما انتظار داریم که در شش ماه تحول رخ دهد آقای رئیسی به ما اعتماد کند و کابینه را اصلاح کرده تا به سمت دولت جوان حزب اللهی حرکت کنیم.