ایسنا/ نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیر پیشنهادی علوم فردی انقلابی، توانمند و علمی می باشد.

نادری: وزیر پیشنهادی علوم استادی در تراز انقلاب اسلامی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد نادری در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلای، به عنوان موافق وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقان و فناوری، بیان کرد: با توجه به شناخت بیش از یک دهه که از آقای زلفی گل دارم، باید بگویم ایشان یکی از افتخارات علمی کشور در دنیا هستند. دریافت نشان پژوهش از رئیس جمهور وقت، انتخاب به عنوان شهروند نمونه و انتخاب به عنوان مدیر نمونه و مشی بسیجی و انقلابی که دنبال کردند حاکی از شایستگی ایشان است.

نادری در ادامه اظهار کرد: وزیر پیشنهادی علوم به عنوان دبیر مجمع بسیج اساتید استان همدان انتخاب شده و سال ها در سنگر بسیج فعالیت داشتند. چند بار در محضر رهبر انقلاب سخنرانی کردند که یکی از این سخنرانی ها منجر به اجرای طرح بنیاد ملی نخبگان شد که خود ایشان مجری این طرح شد. ایشان چندین سال رییس دانشگاه بوده است. مسائل دانشگاه و وزارتخانه تقریبا یکی است. چگونه عده ای می گویند ایشان تجربه کافی ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایشان ۱۲ سال تجربه معلمی در آموزش و پروش دارند نه تنها یک وزنه علمی و نظریه پرداز آموزش عالی بوده بلکه شخصیتی جامع و تحول گرایی دارند. ایشان هم فردی انقلابی، توانمند و هم علمی می باشد. در سال ۸۸ چه کسی درِ دانشگاه همدان را روی فتنه گران بست و نگذاشت وارد دانشگاه بشوند؟ مواضع انقلابی ایشان همیشه در همدان زبانزد بوده است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه تاکید کرد: ایشان سال ها رییس انجمن شیمی بودند. بسیاری از نخبگان و متدینین از ایشان حمایت می کنند. دوستان یکبار دیگر برنامه ایشان را بخوانند. هدفمند کردن آموزش و پژوهش یکی از محورهای برنامه ایشان است. ما در این چند سال فقط به بخش آموزش علوم در این وزارتخانه پرداختیم. شهادت می دهم حرف هایی که در رسانه ها در خصوص ایشان زدند، نارواست.

نادری در پایان گفت: آقای زلفی گل، ما شما را یک استاد در تراز انقلاب اسلامی می دانیم. مجلس از شما حمایت می کند منوط بر اینکه چهره تحولی خود را حفظ کنید و از نیروهای انقلابی در بدنه وزارتخانه خود استفاده کنید.