ایسنا/ رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در خوزستان باید بحث فاینانس جدی‌تر دنبال شود؛ اینکه دولت پول بدهد و ما کار کنیم ضعیف‌ترین نوع مدیریت است که باید مورد تجدید نظر قرار گیرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه: اینکه دولت پول بدهد و ما کار کنیم ضعیف‌ترین نوع مدیریت است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مسعود میرکاظمی در نشست شورای اداری خوزستان که (۵ شهریورماه) با حضور رئیس جمهور در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در خوزستان باید بحث فاینانس جدی‌تر دنبال شود؛ اینکه دولت پول بدهد و ما کار کنیم ضعیف‌ترین نوع مدیریت است که باید مورد تجدید نظر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: باید از منابع مردمی، منابع بانکی داخلی و همچنین منابع خارجی استفاده کنیم تا طرح‌ها و پروژه‌ها را در خوزستان اجرایی کنیم و شاهد حل مشکلات باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: امسال تاکنون یک هزار و ۳۶ میلیارد تومان به صورت ملی و یک هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان از منابع استانی و حدود یک هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها به خوزستان پرداخت شده است.

وی افزود: حدود ۴ هزار میلیارد تومان در حدود شش ماهی که از سال گذشته، به خوزستان پرداخت شده است و این اعتبار به جز هزینه‌های جاری است که حدود یک هزار میلیارد تومان بوده است.

میرکاظمی با بیان اینکه باید منابع و بهره‌وری در خوزستان ارتقا پیدا کند، گفت: باید نتایج اجرای طرح‌ها به دولت گزارش شود تا بتوان با اشتیاق بیشتری نسبت به تخصیص بودجه و اعتبارات به خوزستان اقدام کرد.

وی افزود: نباید نگاه تنها به هزینه باشد و مدیران باید به درآمدها نیز نگاهی داشته باشند.