باشگاه خبرنگاران/ فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی با تکیه بر نیروی انسانی با صلابت، مقتدر و با انگیزه در دنیا حرف برای گفتن دارد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد: نیروی پدافند هوایی ارتش در تمامی صحنه‌ها حرف برای گفتن دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در آستانه دهم شهریور و روز پدافند هوایی در جمع کارکنان وظیفه گروه پدافند هوایی فردو قم گفت: نیروی پدافند هوایی با تکیه بر نیروی انسانی با صلابت، مقتدر و با انگیزه در تمامی صحنه‌ها در دنیا حرف برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: لباس سربازی لباس پر افتخار و مقدسی است و همه ما که لباس به تن داریم سرباز ولایت هستیم و باید قدر این لباس را بدانیم.

امیر صباحی‌فرد با اشاره به جانفشانی، مجاهدت و خدمات ارزنده کارکنان وظیفه در طول دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در بازنگری خاطرات ۸ سال دفاع مقدس سربازان پدافند افتخارات بزرگی آفریده  و برگ زرینی در دفتر جنگ تحمیلی به یادگار گذاشتند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه مسئولیت کارکنان وظیفه در کنار کارکنان پایور بسیار حساس و سنگین  است، تصریح کرد: حفظ دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی و ارتقای کشور در تمامی زمینه‌ها علمی، فرهنگی هنری و نظامی از اولویت‌های اساسی تمام نیروی انسانی است.

امیر صباحی فرد با تاکید بر اینکه نیروی پدافند هوایی با تکیه بر نیروی انسانی با صلابت، مقتدر و با انگیزه در تمامی صحنه‌ها در دنیا حرف برای گفتن دارد، ادامه داد: هموطنان عزیزمان در ایران اسلامی به پشتوانه غیورمندان نیرو‌های مسلح بویژه نیروی پدافند هوایی با آسودگی خاطر به امورات روزمره مشغول هستند.