ایسنا/ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مردم خاطرات دوران کوتاه دولت شهید رجایی و باهنر را فراموش نکرده و هنوز دنبال تحقق آن دولت هستند.

لطفی: مردم دنبال تحقق دولت شهید رجایی هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نصرت الله لطفی صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن شهید رجایی و باهنر و سایر شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با وجود همه محدودیت های کرونا، نباید از ایام الله ها غفلت کنیم، بلکه با رعایت پروتکل ها این مراسم ها را برگزار کنیم.

وی افزود: اگر شرایط کرونا نبود، مراسم بزرگتر و باشکوه تری برگزار می کردیم تا پیام شهدا هم به ما یادآوری شود و هم به نسل جوان انتقال یابد. امسال چهلمین سالگرد شهادت رجایی و باهنر است، شهیدانی که دارای مکتب بودند. مردم خاطرات دوران کوتاه دولت شهید رجایی و باهنر  را فراموش نکرده اند و هنوز دنبال تحقق آن دولت هستند. شهید رجایی و باهنر باید الگوی دولتمردان ما باشد. این دو شهید مکتبی، انقلابی، با اخلاص و صادق با مردم بوده و به اسلام، انقلاب، امام(ره) و مردم ایمان داشتند. بودند. امروز هم برای مسئولان انقلابی بودن و انقلابی مانده ضرورت دارد.

لطفی همچنین تصریح کرد: امروزه مشکلات مختلفی از جمله تورم و گرانی بی سابقه و کرونا وجود دارد اما مردم به گشایش در شرایط امید دارند البته نباید انتظار داشته باشیم یک شبه مشکلات حل شود. اگر ویژگی های اخلاص و مردمی بودن در بین مسئولان وجود داشته باشد، مردم مشکلات را تحمل کرده و از فداکاری و ایثار دست بر نمی دارند. امیدوارم دولتمردان ویژگی های شهدای ما به خصوص شهید رجایی و باهنر را داشته باشند.