ایسنا/ با حضور امیر سرتیپ شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع، زالی رئیس ستاد مبارزه با بیماری کرونا، امیر خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و اله ورن معاون بهداشت، درمان و امداد وزارت دفاع، مرکز تجمیعی واکسیناسیون سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در غرب تهران افتتاح شد.

مرکز تجمیعی واکسیناسیون سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع افتتاح شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش وزارت دفاع، امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در این مراسم اظهار داشت: وزارت دفاع در مجموعه سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع امروز این افتخار را دارد که در حوزه واکسیناسون عمومی نیز گام بردارد و در کنار خدماتی که تا کنون برای مبارزه با بیماری کرونا ارائه کرده است واکسیناسیون مردم عزیز را نیز در دستور کار قرار دهد.

وی راه اندازی مرکز واکسیناسیون عمومی در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران را در راستای تدابیرمقام معظم رهبری و درخواست مرکز بهداشت غرب تهران عنوان کرد و گفت: هر کجا کمک و درخواستی از مجموعه نیروهای مسلح و وزارت دفاع شده است این عزیزان جانانه پای کار بوده اند.

وی افزود: هر چقدر میزان واکسیناسیون  توسعه پیدا کند قطعا آمار بستری ها و مرگ و میر ناشی از کرونا کمتر خواهد شد و ما نیز به زعم خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

امیر شعبانیان با بیان پذیرش ظرفیت 1500 نفر در روز در مرکز واکسیناسیون صنایع هوایی تصریح کرد: در صورت تأمین واکسن از سوی مبادی ذیربط ظرفیت تزریق 5 هزار دز در روز را دارا هستیم.

وی با بیان اینکه چندی پیش نخستین مرکز واکسیناسیون وزارت دفاع در شرق تهران افتتاح شد گفت: وزارت دفاع نه تنها در پشتیبانی از نیروهای مسلح و تأمین امینت کشور در کنار مردم عزیز است بلکه تا از بین رفتن و کنترل بیماری کرونا نیز در کنار مردم شریف ایران اسلامی خواهد بود.