فارس/ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه پارلمان این رژیم به شدت از سوی مخالفانش به دلیل سیاست‌های خود در قبال ایران مورد انتقاد قرار گرفت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مخالفان «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه «کنست» (پارلمان این رژیم) از او بابت سیاست‌هایش در قبال ایران انتقاد کردند. «زاچی هانگبی»، عضو حزب لیکود در جلسه ویژه پارلمان رژیم صهیونیستی که امروز سه‌شنبه برگزار شد ادعا کرد «نفتالی بنت» در دیداری که هفته گذشته در کاخ سفید با «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا داشته در مسئله ایران تسلیم او شده است. 

«جو بایدن» در آن دیدار مدعی شد که واشنگتن به دیپلماسی با تهران متعهد است اما چنانچه دیپلماسی جواب ندهد، آماده استفاده از روش‌های دیگر است.

دیدار بایدن با نفتالی بنت یک روز بعد از آن اتفاق افتاد که روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داده بود که رژیم صهیونیستی در دوران نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو مبادلات اطلاعاتی با دولت «جو بایدن» در خصوص ایران را محدود کرده بود.

«بنی گانتز»، وزیر جنگ فعلی رژیم صهیونیستی روز گذشته (دوشنبه) گفت که تل‌آویو اکنون همکاری‌های اطلاعاتی با آمریکا را احیا کرده و همکاری‌های دو طرف ضد ایران رو به فزونی است. 

چند روز پیش، قبل از سفر نفتالی بنت به واشنگتن، پایگاه آکسیوس گزارش داده بود که کابینه او بازبینی سیاست‌های کابینه قبلی در قبال ایران را به اتمام رسانده و با راهبردی جدید در این زمینه به دیدار با جو بایدن می‌رود.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که نفتالی بنت بر خلاف نتانیاهو، به دنبال اجتناب از علنی کردن اختلافات با آمریکا بر سر ایران و برجام است و رویکرد مبتنی بر همکاری در این زمینه را ترجیح می‌دهد.