برنا/ عضو کمیسیون اصل نود در مجلس از ورود این کمیسیون به پرونده تخلفات مدیر عامل شستا خبر داد.

ورود کمیسیون اصل نود به پرونده تخلفات مدیر عامل شستا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«حسین میرزایی»، نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون اصل نود در مجلس، در گفت و گو با برنا، در رابطه با تخلفات رضوانی فر در مدیریت شستا گفت: حدود یک ماه و نیم قبل، سوالی در مورد منابع حاصل شده از عرضه سهام شستا در بورس از آقای شریعتمداری مطرح کردم که توضیحات ایشان در این زمینه مورد قبول مجلس واقع نشد و در همین راستا مجلس به وزیر کار وقت کارت زرد داد، کارت زرد مجلس در واقع به مدیر عامل شستا یعنی آقای رضوانی فر بود. 

او در ادامه داد: در صحن علنی پرسیده شد که منابع حاصل از عرضه سهام شستا چقدر بوده و به طور شفاف در کجا و به چه میزان هزینه شده است؟ که طبق توضیحات شریعتمداری، ده هزار میلیارد پول حاصل شده توسط آقای رضوانی فر تضییع شده و در حقوق موکلین و حق الناس تضییع صورت گرفته، رضوانی فر در طی دوران مدیریت خود امانت را رعایت نکرده است. رضوانی فر سرمایه مولد و سودزا را فروخته و صرف حقوق سه ماه کرده است، از این قبیل خطاها توسط ایشان صورت گرفته که در نهایت اختلافات او و شریعتمداری، منجر به عزل آقای رضوانی فر در این روزهای پایانی وزارت آقای شریعتمداری شد.

میرزایی بیان کرد: تخلفاتی که برای من روشن بود به عنوان نماینده سوال کننده مطرح کردم و مورد قبول همکاران محترم قرار گرفت و در نهایت مجلس با ارائه کارت زرد نشان داد که از توضیحات مطرح شده قانع نشده است. 

او در پاسخ به این سوال که ایا کمیسیون اصل نود به تخلفات صورت گرفته توسط رضوانی فر ورود خواهد کرد گفت: تصمیمات کمیسیون در صحن کمیسیون گرفته می شود و در این خصوص تاکنون جلسه خاصی نداشته ایم. در این ایام کمیسیون ها درگیر برگزاری صلاحیت وزرا و رای اعتماد بودند و زمان و فرصت برای طرح این مباحث نبوده است اما طی هفته های آتی احتمالا کمیسیون به این مبحث ورود خواهد داشت.