ایسنا/ فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دیدار با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انشاء الله در دوره جدید وزارت دفاع همکاری‌ها در حوزه ارتقاء قدرت موشکی سپاه گسترده خواهد شد.

سردار حاجی زاده: همکاری‌ها با وزارت دفاع برای ارتقاء قدرت موشکی سپاه گسترده خواهد شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه به همراه معاونین این نیرو با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، در این دیدار سردار امیرعلی حاجی‌زاده با تبریک انتخاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر تعامل، همکاری و تبادل تجربیات دو مجموعه وزارت دفاع و نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد و افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  نقش موثر و تعین‌کننده‌ای در ارتقاء قدرت دفاعی نیروی هوافضای سپاه می تواند داشته باشد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ابراز امیدواری کرد: انشاء الله در دوره جدید وزارت دفاع همکاری‌ها در حوزه ارتقاء قدرت موشکی سپاه گسترده خواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این دیدار با اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تعامل و همکاری تنگاتنگ با نیروی هوافضای سپاه، خاطرنشان ساخت: با وجود ظرفیت‌ها و بسترهای گسترده صنعتی و تولیدی در وزارت دفاع خواهیم توانست در تأمین و برآورده سازی نیازهای دفاعی و نظامی نیروهای مسلح و به خصوص نیروی هوافضای سپاه گام های بلندی را برداریم.

امیر سرتیپ آشتیانی توانمندی‌های تولیدی وزارت دفاع در حوزه موشکی را بسیار گسترده، پیشرفته و فناورانه دانست و تصریح کرد: رفع تمامی نیازمندیهای نیروی هوافضای سپاه اولویت اول وزارت دفاع خواهد بود.