ایسنا/ یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به وزرا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روح الله متفکر آزاد در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی،  تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

احسان ارکانی به وزیر کشور: ضرورت ارتقاء بخش میان جلگه به شهرستان با وجود گذشت ۴ سال از ارسال طرح توجیهی توسط استانداری خراسان رضوی به وزارت کشور. همچنین تذکر به همراه ۵۵ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم بازنگری در خرید شیر خام از دامداران روستایی.

علی حدادی به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم بازنگری در میزان افزایش قیمت شیر خام از سوی وزارت جهاد کشاورزی.

موسی احمدی به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به وزرای نفت و نیرو: لزوم تسریع در تأمین آب شیرین‌کن سیراف به جم.

یعقوب رضازاده به وزارت امور خارجه و دفاع و امور پشتیبانی نیروهای مسلح: لزوم پیگیری اجرای بند (۶) و (۷) قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل در خصوص پرداخت غرامت جنگ تحمیلی عراق به ایران به آسیب‌دیدگان از جنگ.

پرویز اوسطی به وزرای کشور، جهاد کشاورزی: لزوم ارائه راهکار قانونی برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز جهت حل مشکلات مختلف شهرنشینی در شهرهای حوزه انتخابیه و همچنین ضرورت ایجاد مجتمع‌های دامپروری در منطقه مالوجه واقع در روستای یالقوزآباد و باشماق و همچنین ضرورت بازنگری در تقسیمات سیاسی و اصلاح و تفکیک بخش‌های شهرستان دهگلان.

کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت به وزیر ارتباطات: ضرورت رسیدگی به مشکلات اینترنت در روستاهای شهرستان پیرانشهر.

خضریان نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس به همراه ۵۷ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: ضرورت حل مشکل ثبت‌نام دانش‌آموزان افغانستانی در مدارس دولتی.