خانه ملت/ عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اگر دولت ‌کارآمدی روی کار بود و امور کشور را در دست داشت، حتما می‌شد بودجه‌ای ضد فساد مصوب کرد اما متاسفانه این دولت توان چندانی ندارد و بیم آن بود که حتی اصلاحات خوب بودجه‌ای را هم در اجرا به تهدید تبدیل کند.

کنایه سنگین عضو هیأت رئیسه مجلس به جهانگیری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:


احمد امیرآبادی فراهانی در واکنش به اظهارات جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در فضای مجازی مبنی بر اینکه دیدید مجلس چه بر سر بودجه آورد و آن را رد کرد، گرانی‌های ناشی از مصوبات مجلس بسیار است و مانده ایم چگونه این مصوبات را اجرا کنیم، گفت: مجلس لایحه بودجه 1400 پر از فساد و تبعیض را تحویل گرفت و تا حدی که توان دولت اجازه می‌داد از آسیب‌های آن کاست و تبعیض‌ها را کاهش داد.

اگر آقای جهانگیری توان اجرای همین بودجه را هم ندارد، پس چرا در دولت هنوز مانده و می‌خواهد حتی رئیس جمهور بشود

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: اگر دولت ‌کارآمدی روی کار بود و امور کشور را بصورت صحیح انجام می داد بسیاری امور سامان می یافت اما متاسفانه این دولت توان چندانی ندارد و این نگرانی وجود دارد که حتی اصلاحات خوب بودجه‌ای را هم در اجرا به تهدید تبدیل کند.

امیرآبادی‌فراهانی تاکید کرد: بودجه تصویب شده اصلا در حد انتظارات نمایندگان مجلس نیست اما بودجه 1400 متناسب با توان این دولت بی‌ثمر است و اگر آقای جهانگیری توان اجرای همین بودجه را هم ندارد، پس چرا در دولت هنوز مانده و می‌خواهد حتی رئیس جمهور بشود. بنابراین این دلیل محکمی است که مردم در ۲۸خرداد امسال انتخاب متفاوتی برای تعیین دولت کارآمد داشته باشند.