نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست که ضمن تمرکز بر حل مشکلات معیشتی مردم از نفوذی ها غفلت نکند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جعفر راستی در تذکر شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از رئیس جمهور می خواهیم تمام قدرت دولت را برحل مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم متمرکز کند.

وی افزود: از دولت انتظار داریم اتمام پروژه های نیمه تمام را در دستورکار قرار دهد چرا که این موضوع مهم ترین درخواست کنونی مردم از نمایندگان مجلس است، بنابراین لازم است رئیس جمهور و وزرا رفع این معضل را پیگیری کنند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی همچنین از رئیس جمهور خواست که ضمن تمرکز بر حل مشکلات معیشتی مردم از نفوذی ها غفلت نکند چون متاسفانه در تمام لایه های حکومت نفوذ کرده اند و با تغییر رنگ چهره در این بخش ها باقی بمانند و مشکلات گذشته را تکرار کنند.

راستی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت دولت آقای رئیسی پاکسازی دلالان و واسطه های فاسد از تمام بخش های دولتی و خصوصی است که تحقق این امر اقدامی انقلابی می طلبد.

وی در پایان از عملکرد آقای عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت تحقق این اقدام انقلابی تشکر کرد و گفت: انتظار داریم سایر وزرا نیز به این امر مبادرت ورزند.

منبع: ایسنا