ایلنا/ معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به نقش نیروهای مسلح در کنترل بیماری کرونا اظهار داشت: با گذر از مرحله فاز دوم و سوم تست بالینی واکسن نورا، آن را به شکل عمومی در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

تصمیم سپاه برای واکسن کرونای نورا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار احمد عبداللهی معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر حضور کامل نیروهای مسلح در عرصه خدمات‌رسانی به مردم در شرایط کرونا و دستور فرمانده کل سپاه جهت تحقق تأکیدات فرمانده معظم کل قوا، سپاه جدی‌تر از گذشته و تمام‌قد وارد میدان خدمات‌رسانی به مردم به‌ویژه بیماران کرونایی شده است.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به آهنگ خوب اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سطح کشور، تصریح کرد: نیروهای بسیج و سپاه در حال اجرای این طرح مهم در راستای مهار بیماری کرونا هستند.

سردارعبداللهی از لغو عمل‌های جراحی غیر اورژانسی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه در سراسر کشور خبر داد و اضافه کرد: مراکز درمانی سپاه به طور کامل در خدمت بیماران کرونایی قرار دارند.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به خروج برخی استان‌ها از مرز قرمز کرونایی، تصریح کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و همچنین افزایش دامنه واکسیناسیون عمومی، شاهد بهبود شرایط باشیم.

سردارعبداللهی از روند اجرای مرحله دوم تست بالینی واکسن نورا خبر داد و اظهار داشت: ان‌شاءالله با گذر از مرحله فاز دوم و سوم، این واکسن را به شکل عمومی در اختیار مردم قرار خواهیم داد.