پس از پایان کار دولت و خداحافظی علیرضا معزی به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد ریاست‌جمهوری، کاوه اشتهاردی از فعالان رسانه‌ای اصولگرا به سرعت در نهاد ریاست مستقر شد تا کارهای رسانه‌ای دولت جدید را پیش ببرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

همزمان محمد مهدی رحیمی که پیش از این به عنوان معاون خبر در خبرگزاری مهر فعالیت می‌کرده نیز به عنوان عضوی از تیم رسانه‌ای دولت سیزدهم در پاستور حضور یافت. پس از این گمانه‌زنی‌های جدی مطرح بود که کاوه اشتهاردی قرار است به جای علیرضا معزی به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد ریاست‌جمهوری فعالیت خود را آغاز کند.

البته شنیده‌های خبرنگار مدارا حاکی از آن است که حضور کاوه اشتهاردی به عنوان مدیرعامل خبرگزاری ایرنا شنیده و به عنوان جایگزین محمدرضا نوروزپور جدی شده‌است که صبح امروز محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی کاوه اشتهاردی را به عنوان مدیرعامل ایرنا منصوب کرد. همچنین گفته می‌شود احتمال دارد محمد امین توکلی‌زاده که پیش‌تر به عنوان مدیر روابط عمومی آستان قدس و بعد از آن رییس حوزه ریاست دفتر بازرسی رهبری در دوران ریاست سید ابراهیم رییسی بر آستان قدس فعالیت داشت، به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری انتخاب شود. البته از توکلی‌زاده به عنوان رییس دفتر احتمالی علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران یا معاون فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز نام برده می‌شود.

همچنین علی نادری که به عنوان مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه فعالیت داشت نیز یکی از گزینه‌های احتمالی معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد ریاست‌جمهوری است که به نظر می‌رسد گزینه‌های احتمالی که پازل تیم رسانه‌ای دولت سیزدهم را تکمیل می‌کنند همچون اغلب کسانی که در این دولت سمتی برعهده گرفتند، حلقه نزدیکان رییسی در آستان قدس یا قوه قضاییه هستند.