ایسنا/ یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواستار راه اندازی شبکه ای در صداوسیما برای تشریح وضعیت کرونا و توضیح درباره اثربخشی واکسن به مردم شد.

پیشنهاد تخصیص شبکه ای در صداوسیما برای روشنگری درباره کرونا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مسعود خاتمی در جلسه علنی امروز ( سه شنبه) در تذکری اظهار کرد: باید هر روز در مجلس به موضوع کرونا پرداخته شود، روزانه بیش از ۵۰۰ هموطن در کشور جان خود را از دست می دهند که این به معنای عزادار شدن ۵۰۰ خانواده است.

وی ادامه داد: وضعیت به گونه ای است که تخت های اضطراری در بیمارستان ها پر شده و حتی در نمازخانه ها و پارکینگ های بیمارستان ها نیز بیمار بستری بوده و بیمارستان ها مملو از بیمار است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی از شهرستان ها واکسیناسیون به درستی انجام نمی شود و با مشکلاتی روبرو هستند؛ در کنار این مسائل متاسفانه اطلاعات ضد و نقیضی از برخی مسئولان به مردم گفته می شود، یکی از ستاد کرونا می گوید دارویی در کرونا موثر نیست و فرد دیگری سخن از خرید میلیون ها دلار از همان دارو را بیان می کند. از یک طرف می گویند دارویی اثر ندارد و از طرف دیگر پزشکی دارو برای مردم تجویز می کند و این باعث سردرگمی مردم و تشدید بحران شده است.

خاتمی در پایان با طرح پیشنهادی گفت که صدا و سیما برای روشنگری مردم شبکه ای را برای بحران کرونا اختصاص داده و وزارت بهداشت تجارب جهانی را به مردم ارائه دهد؛ همچنین میزان اثربخشی واکسن برای مردم تشریح شود تا مردم از بلاتکلیفی نجات پیدا کنند.