سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه وقفه در مذاکرات را بسیار طولانی ارزیابی کرد و از ایران خواست در همکاری با آژانس به "تفاهم مقتضی"برسد. او گفت که امروز در دیدارش با رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بر ازسرگیری گفت‌وگوهای وین تمرکز خواهد شد.

درخواست مهم هسته ای روسیه از ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرگئی ریابکوف وقفه در مذاکرات را "بسیار طولانی" ارزیابی کرد و از ایران خواست در همکاری با آژانس به "تفاهم مقتضی"برسد.

به گزارش «انتخاب»، معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ریا نووستی خبر داد که امروز در دیدارش با رابرت مالی، بر ازسرگیری گفت‌وگوهای وین تمرکز خواهد شد.

ریابکوف گفت: ما برای برخی رایزنی ها برنامه ریزی کرده ایم. امروز و فردا صبح انجام خواهند شد. مدتی نسبتا طولانی بود که برای مذاکره درباره کل این وضعیت و آینده آن برنامه ریزی می کردیم. مشکلات زیادی وجود دارد و صادقانه بگویم که موقعیت کنونی یکی از آن موقعیت هایی است که بسیار مهم است مرتکب اشتباه نشویم. 

 او ابراز امیدواری کرد که طرف‌های غربی از جمله آمریکا «رویکردی مسئولانه و متوازن» نشان داده و از تکرار رفتارهای گذشته که موجب پیچیده شدن اوضاع می‌شود، خودداری کنند.

وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران این هفته به مسکو و پاریس می رود تا با مقامات روسی و اروپایی درباره برنامه هسته ای ایران رایزنی کند.