ایسنا/ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز دوشنبه 22 شهریور در نخستین روز کاری خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهید مدافع سلامت «شهید احمد داستانی» با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس جدید بنیاد شهید با خانواده شهید مدافع سلامت دیدار کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید امیرحسین قاضی زاده در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت «شهید احمد داستانی» با گرامی داشت یاد و خاطره تمام شهدا به ویژه شهدای سلامت گفت: پس از دوران دفاع مقدس همچنان درهای شهادت در کشورمان باز ماند و در مسیر دفاع از حرم و دفاع از سلامت، افراد برگزیده و برجسته‌ای به شهادت رسیدند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در مسیر اجرای وظایف ذاتی خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران و خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران موفق باشیم و در مسیری که امام خمینی (ره) با فرمان تأسیس بنیاد شهید صادر کردند به خوبی حرکت کنیم. باید تلاش کنیم پرچم فداکاری و ایثار در جامعه همچنان با صلابت در اهتزاز باشد.

معاون رئیس جمهور تأکید کرد: جامعه ایثارگران کشور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان معزز و آزادگان سرافراز، وابستگان آن‌ها و رزمندگان را در بر می‌گیرد که خدمات رسانی به این عزیزان باید بر اساس قانون انجام شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وظایف فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فعالیت‌های فرهنگی در دو حوزه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و کل جامعه ارائه می‌شود.

معاون رئیس جمهور در ادامه با حضور بر مزار شهید «احمد داستانی» در بهشت زهرا (س) نسبت به مقام این شهید مدافع سلامت ادای احترام کرد.