ایسنا/ یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به رئیسی و وزرا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

حبیب زاده بوکانی به وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی: ضرورت تامین زیرساخت‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بوکان و بیش از ۷۰ روستای آن و همچنین تسریع در تامین اعتبار طرح بزرگراه بوکان به میاندوآب و سقز.

ارکانی و ۲۳ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره لزوم نظارت دقیق‌تر بر اعطای تسهیلات بانکی توسط پست باک در راستای اهداف تعریف شده برای این بانک دولتی به خصوص در پرداخت وام به روستاییان.

حاجی دلیگانی و ۳۰ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت پرداخت مزایای فوق العاده به بازنشستگان تامین اجتماعی. تذکر وی به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: علت دپوی انواع خودرو در انبارهای شرکت ایران خودرو. تذکر وی و ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت انجام تمهیدات برای تامین زیرساخت‌های فنی جهت بهره‌مندی.

عباس مقتدایی به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت حمایت از ورزشکاران رشته سپک تاکرا درخصوص استان اصفهان و تامین توپ مخصوص و سایر ملزومات این رشته.

سید البرز حسینی و ۲۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره ضرورت صدور دستور ویژه برای اجرای مصوبه هیات دولت: تخصیص اعتبار امهال تسهیلات برای مدیریت خشکسالی کشاورزی. به وزیر نیرو: ضرورت اجرای قانون توسعه و بهینه سازی آب شرب شهری و روستایی کشور مصوب ۱۳۹۴. سید البرز حسینی، فتح الله حسینی، علیرضا عباسی، حسین میرزایی، یعقوب رضازاده، سرمدی، احمدحسین فلاحی، غلامرضا منتظری، جواد نیک بین به وزیر نفت: توجه به افزایش جایگاه های CNG در قیدار.

محمدحسن آصفری و ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر کشور درباره لزوم تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران در شهرداری‌های کشور.

حسین محمدصالحی و ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم به کارگیری نیروهای مازاد قبولی آزمون استخدامی وزارت کشور به صورت قراردادی در فرمانداری‌ها.

کیومرث سرمدی، حاجی دلیگانی، جواد نیک بین، مجتبی توانگر، توسلی، حسین حق وردی، یعقوب رضازاده، بهروز محبی، قاسم ساعدی به وزیر نیرو درباره درباره لزوم ایجاد زیرساخت جهت جمع آوری فاضلاب روستاهای شهرستان اسدآباد.

حسن محمدیاری به وزیر نیرو: ضرورت پرداخت حقوق کارگران سد شفارود و لزوم رسیدگی به تعطیلی طرح و عدم تکمیل و بهره برداری به موقع.

حسن نوروزی نماینده بهارستان و ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر صمت درخصوص لزوم واگذاری مالکیت ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی.

محمد کعب عمیر به وزرای امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی درباره لزوم امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده ناشی از خشکسالی. به رئیس جمهور: لزوم پرداخت خسارت به کشاورزان استان خوزستان به دلیل خشکسالی.