رسالت/ حجت‌الاسلام محمدتقی نقد علی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن اشاره به عملکرد دولت در یک ماه اخیر اظهار کرد: حجت‌الاسلام رئیسی با شعار مبارزه با فساد و عدالت محوری وارد میدان شد و با اقبال مردمی نیز روبه‌رو شد. امروز نیز امید مردم به عملکرد دولت است. کارهایی که انجام می‌شود به‌ویژه در مورد مایحتاج و ضروریات زندگی شاهد تغییرات مثبتی بوده‌ایم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام محمدتقی نقد علی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن اشاره به عملکرد دولت در یک ماه اخیر اظهار کرد: حجت‌الاسلام رئیسی با شعار مبارزه با فساد و عدالت محوری وارد میدان شد و با اقبال مردمی نیز روبه‌رو شد. امروز نیز امید مردم به عملکرد دولت است. کارهایی که انجام می‌شود به‌ویژه در مورد مایحتاج و ضروریات زندگی شاهد تغییرات مثبتی بوده‌ایم.

وی افزود: در ماه‌های اخیر شاهد افزایش سرسام‌آور نرخ سیمان تا ۱۴۰ هزار تومان بودیم. اما دولت جدید بلافاصله بعد از آغاز کار، قیمت سیمان را کاهش داد و اکنون روبه تنزل است و به قیمت سابق برمی‌گردد و همین مسئله یک پالس مثبتی در مردم ایجاد کرد که اقدامی امیدبخش است.حجت‌الاسلام نقد علی اظهار کرد: دولت با همین یک کار نشان داد که وارد عمل می‌شود و حواسش به مسائل است. از طرف دیگر دولت سیزدهم مردمی بودن خود را در بازدیدهای میدانی اثبات کرد.

 حضور رئیس‌جمهور بین مردم باعث ایجاد اعتماد و امید است

این نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور درسفرهای از پیش اعلام‌نشده و با کمترین تشریفات به استان‌های کمتر برخوردار می‌رود و وضعیت موجود بخش‌های مختلف را از زبان مردم و کارگرها می‌شنود و احصا می‌کند. در دو سال اخیر رئیس‌جمهور قبلی بین مردم حضور نمی‌یافت و به همین دلیل این اقدام، عملکرد مثبتی است.او عنوان کرد: حتی وزرای دولت نیز در حال سرکشی به بخش‌های مختلف کشور و استان‌ها هستند. بنابراین با توجه به هماهنگی بین دولت و ارتباط آن‌ها با مجلس، روزهای امیدبخشی را در پیش رو می‌بینم و امیدوار هستم که این رویه ادامه‌دار باشد.حجت‌الاسلام نقد علی افزود: از طرف دیگر شاهد تأمین واکسن و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون و سروسامان دادن مکان‌های تزریق واکسن بودیم. متأسفانه دولت قبل در حفظ جان مردم دست‌دست می‌کرد. اما دولت سیزدهم نشان داد زمانی که اراده کاری وجود داشته باشد به‌راحتی می‌توان بهانه‌ها را دور زد و آن را انجام داد.نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در انتها ابراز کرد: اکنون کشور ما روزانه ۲ میلیون دُز تزریق می‌کند و این عدد رکورد زده و ما جزء دومین کشور پرسرعت در تزریق واکسن قرارگرفته‌ایم. در شرایط فعلی وجود مدیران انقلابی و جهادی لازم است و عملکرد دولت در همین مدت‌زمان اندک تأثیر مثبت حضور مردان میدان را به مردم نشان داد.