چرا خرید فالوور از نکات بسیار مهم است که باید به آن توجه داشت؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

وقتی که یک پیج اینستاگرام را به تازگی تاسیس می‌کنید، اوایل می‌توانید با روش‌هایی مثل کامنت گذاری، فالو آنفالو، برگزاری لایو و کارهایی مثل این‌ها، تعداد فالوورهاتون را تا حدودی افزایش بدین. اما بعد از مدتی متوجه می‌شوید که فالوورهای شما رشد زیادی نداره و در یک عدد ثابت مانده است. در این مواقع راه حل‌های مختلفی برای افزایش فالوور دارید. یکی از این روش‌ها تبلیغات است. اما همانطور که می‌دانید هزینه تبلیغات بسیار بالا بوده و همه نمی‌توانند از آن برای رشد پیج استفاده کنند. اما بهتر است بدانید یک روش کم هزینه‌تر نیز وجود دارد و آن خرید فالوور است. با این روش با کمترین هزینه می‌توانید تعداد فالوورهای پیج خود را افزایش دهید. در ادامه بیشتر به این مساله می‌پردازیم.

خرید فالوور چیست و چه نیازی به آن داریم؟

اینستاگرام یکی از رسانه‌هایی است که این روزها در میان مردم رواج زیادی پیدا کرده و تقریبا همه افراد با آن آشنا هستند. این تعداد هر روز ساعت‌هایی را به تماشای پست دیگران اختصاص می‌دهند. همین مساله باعث می‌شود که اینستاگرام فضای مناسبی برای رشد کسب و کار و کسب درآمد باشد. از طرفی هم مردم بیشتر به سمت پیج‌هایی می‌روند که فالوور بیشتری دارند. به همین خاطر است که صاحبان پیج‌های پربازدید همیشه در تلاش هستند تا تعداد فالوور بیشتری را با روش هایی مثل خرید فالوور واقعی جذب کنند.

اینستاگرام فرصت مناسبی برای همه کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای کوچک است تا بیشتر دیده شوند. یکی از راه‌های دیده شدن در اینستاگرام داشتن فالوور بیشتر و ورود به اکسپلور است. حالا چطور خرید فالوور به شما کمک می‌کند؟

هنگامی که شما فالوور خریداری می‌کنید، وقتی که یک پست منتشر می‌کنید، تعداد لایک و کامنت و بازدید پست بالا می‌رود. بر طبق الگوریتم اینستاگرام هر چقدر که تعداد بازدید و سایر موارد بیشتر باشد، اینستاگرام آن را به صفحه اکسپلور می‌آورد.

به عنوان مثل اگر شما فروشگاه کفش دارید، وقتی که یک پست در مورد کفش منتشر کنید و تعداد بیشتری از فالوورهایتان آن را لایک می‌کنند و کامنت می‌گذارند، اینستاگرام آن در صفحه اکسپلور افرادی که به کفش علاقه دارند، نمایش می‌دهد. این کاربران بعد از مشاهده پست، به پیج می‌آیند و آن را فالو می‌کنند. هر کدام از این فالو کنندگان به منزله یک مشتری هستند و می‌توانند تبدیل به مشتری شوند.

13

بنابراین فالوور فیک به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع‌تر افراد زیادی را جذب کرده و میلیون‌ها تومن سود بیشتر به دست آورید. حتی اگر پیج تبلیغات هم داشته باشید با خرید فالوور بازدید استوری و پست شما بیشتر شده و فالوور هم افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه هزینه زیادی بابت تبلیغات دریافت می‌کنید.

هر فالووری برای پیج شما مناسب نیست! در خرید فالوور دقت کنید

درست است که داشتن فالوور بالا کمک زیادی به پیج شما می‌کند، اما قرار هم نیست که هر فالووری را جذب کنید. یکی از ویژگی‌های فالوور خوب این است که فعال باشد. یعنی در اینستاگرام فعالیت داشته باشد. پست‌های شما را لایک کند و برای آن‌ها کامنت بنویسد. همچنین از طریق اکسپلور پست سایر کاربران را نیز مشاهده کرده و برای آن‌ها نظر بنویسد و لایک و شیر کند. علاوه بر این‌ها در صفحه خود هر چند وقت یکبار پست انتشار دهد و استوری بگذارد.

اگر فالوور شما این ویژگی‌ها را داشته باشد، نتیجه آن بسیار عالی خواهد بود و به هدف خود از فالوور اینستاگرام می‌رسید. اما اگر غیر از این باشد، ممکن است نتیجه عکس داده و باعث مسدود شدن پیج شود.

14

خرید فالوور از سایت‌های معتبر چه مزیتی دارد

نه تنها فالوور، بلکه هر چیزی که قصد خرید آن را دارید، بهتر است از مراکز و سایت‌های معتبر خریداری کنید. سایت‌های معتبر همیشه فالوور واقعی و فعال در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین ریزش این نوع فالوورها نیز کمتر است. نتیجه این خرید موجب افزایش فروش و رشد کسب و کار می‌شود. آپ فالو یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات فالوور، لایک و کامنت اینستاگرام است و تمامی خدمات خود را با ارزان‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین بهتر است بدانید که  فالوورهای آپ فالو به صورت کاملا اختصاصی بوده و تنها پلتفرمی است که فالوور ایرانی با کیفیت و گارانتی دار ارائه می‌دهد.