اگر بخواهید با محصولات متنوع نمایندگی اشنایدر در ایران آشنا شوید و در صورت نیاز از این برند استفاده کنید بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

نمایندگی اشنایدر الکتریک تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با نگاه به تاریخچه شرکت اشنایدر الکتریک می‌توان گفت که این شرکت در سال 1836 میلادی با رویکرد صنعتی تأسیس شد که پس از 180 سال تعهد کاری توانست به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه تولید انواع تجهیزات برق صنعتی شناخته شود. اشنایدر الکتریک پیشرو در ایجاد تحویل محصولات دیجیتال است که با ارائه محصولات مناسب در زمینه مدیریت اتوماسیون منزل، ساختمان و مراکز مختلف توانسته است به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر تولید کننده لوازم و وسایل برقی شناخته شود. وجود نمایندگی اشنایدر این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد که از خدمات و محصولات این شرکت استفاده کنند. اگر بخواهید با محصولات متنوع نمایندگی اشنایدر در ایران آشنا شوید و در صورت نیاز از این برند استفاده کنید بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

برند اشنایدر الکتریک

برند اشنایدر الکتریک به عنوان یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید محصولات برقی مختلف است که با ارائه راه‌حل‌های متنوع در زمینه بهره‌وری یکپارچه از انرژی، ترکیب انرژی‌های مختلف و ارائه نرم‌افزارهای متعدد توانسته است خدمت فراوانی را به فعالان این حوزه ارائه دهد. شرکت اشنایدر الکتریک به دلیل داشتن تعهد، استفاده از نوآوری، تنوع و پایداری توانسته است در سال‌های فعالیت خود به عنوان یک برند برتر در جهان شناخته شود.

امروزه محصولات متنوع این شرکت با بهره‌گیری از توان شرکت اصلی که در کشور فرانسه است، در سایر کشورها توزیع شده که در ایران وجود نمایندگی اشنایدر این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد که بتوانند به محصولات مختلف این برند دسترسی پیدا کنند. مزیت استفاده از نمایندگی اشنایدر در ایران به صورتی است که افراد می‌توانند با قیمت مناسب و تضمین کیفیت به محصولات اورجینال این برند دسترسی پیدا کنند.

تنوع در محصولات برند اشنایدر الکتریک

وجود تنوع بی‌نظیر در محصولات برند اشنایدر الکتریک باعث شده است تا این شرکت با هدف برجسته‌سازی مزیت رقابتی بین شرکت‌های مختلف بتواند بازار جهانی را در دست بگیرد. اشنایدر الکتریک با تولید محصولات متنوع بر اساس پروتکل KNX توانسته است قطعات را با تضمین کیفیت تولید نماید. افزایش انعطاف‌پذیری محصولات الکتریکی و بالا بردن ایمنی محصولات به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم این برند است. در نمایندگی اشنایدر می‌توان به محصولات متنوع این برند نظیر کلید هوایی، سافت استارتر، کنترل فاز و غیره دسترسی پیدا کرد.

وجود نمایندگی اشنایدر به افراد این امکان را می‌دهد که بتوانند در یک بستر مطمئن از محصولات این شرکت مطرح استفاده کنند. تنوع محصولات این شرکت به گونه‌ای است که نیاز فعالان صنعت برق را به خوبی تأمین می‌نماید. هر کدام از محصولات متنوع این برند دارای تضمین کیفیت است و به صورت اورجینال ارائه می‌شود. از بین محصولات این برند می‌توان به پرکاربردترین آن یعنی کلید هوایی و سافت استارتر اشاره کرد.

بررسی کلید هوایی برند اشنایدر الکتریک

02

همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد محصولات برند اشنایدر الکتریک به دلیل استفاده از استاندارد KNX باعث می‌شود تا محصولات با تضمین کیفیت ارائه شود. به عنوان نمونه تولید کلید هوایی تحت این استاندارد باعث می‌شود تا راحتی، ایمنی و سودآوری محصولات به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. کلید هوایی برند اشنایدر الکتریک به عنوان یک کلید اتوماتیک فشار ضعیف شناخته می‌شود که کاربردهای فراوانی در صنعت برق دارد. بهره‌گیری صحیح از این کلید می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها شود.

کلید هوایی در ورودی تابلوهای فشار ضعیف مورد استفاده قرار می‌گیرد که باعث اتصال مناسب بین کلیدهای ورودی و خروجی شده و به عنوان یک تجهیزات جانبی پرکاربرد شناخته می‌شود. اگر بخواهید کلید هوایی را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت خریداری کنید بهتر است به نمایندگی اشنایدر در ایران مراجعه کنید. شناخت برترین نمایندگی شرکت اشنایدر الکتریک این اطمینان را به شما می‌دهد که بتوانید محصولات شرکت اشنایدر را به صورت اورجینال خریداری کنید.

بررسی سافت استارتر برند اشنایدر الکتریک

از دیگر محصولات پرکاربرد این شرکت، سافت استارتر است که وظایف زیادی را بر عهده دارد. کسانی که در حوزه صنعت برق مشغول به فعالیت هستند می‌دانند که سافت استارتر به عنوان یکی از تجهیزات کلیدی صنعتی محسوب می‌شود. این محصول باعث افزایش طول عمر و استحکام موتور و پمپ‌ها خواهد شد. همچنین استفاده از برند اصلی این محصول می‌تواند قابلیت اطمینان دستگاه را افزایش دهد و تنش‌های موجود بر روی تجهیزات انتقال و کوپلینگ‌ها را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. اگر بخواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و طول عمر دستگاه‌های صنعتی خود را افزایش دهید می‌توانید از سافت استارتر اصل استفاده کنید.

خرید محصول اورجینال سافت استارتر از نمایندگی اشنایدر باعث می‌شود تا افراد بتوانند با داشتن تجهیزات اصلی به فعالیت مفید خود در صنعت برق ادامه دهند. انتخاب یک نمایندگی مناسب دارای اهمیت است چرا که با وجود تعدد نمایندگی در ایران، افراد در هنگام انتخاب دچار سردرگمی می‌شوند. فروشگاه صنعت روز به عنوان نمایندگی اشنایدر در ایران است که محصولات این برند را با کیفیت اورجینال ارائه می‌کند. وجود رضایت مشتریان برای فروشگاه صنعت روز دارای اهمیت است که در این سال‌ها محقق شده است.

معرفی فروشگاه صنعت روز

03

شرکت فنی و مهندسی صنعت روز به عنوان نمایندگی اشنایدر توانسته است با تکیه بر تجربه فنی و بازرگانی کارشناسان خود در زمینه تأمین قطعات، مشاوره، طراحی، ارائه اطلاعات فنی، نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات اشنایدر الکتریک خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه دهد. هدف از ایجاد این فروشگاه، مهیا کردن یک بستر مناسب از زنجیره مطمئن در عرضه کالاهای اصلی و خدمات فنی و مهندسی است که این امر باعث رضایت مشتریان خواهد شد.

اگر بخواهید محصولات اورجینال برند شرکت اشنایدر الکتریک را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت خریداری کنید می‌توانید به فروشگاه صنعت روز سر زده و از بهترین نمایندگی اشنایدر خرید خود را تکمیل کنید. محصولات متنوع این فروشگاه شامل کلید هوایی، سافت استارتر و غیره است که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید یک خرید رضایت بخشی داشته باشید.

فروشگاه صنعت روز به عنوان یکی از برترین مراکز نمایندگی شرکت اشنایدر در ایران است که با داشتن کادری متشکل از کارشناسان حرفه‌ای به فعالیت خود در زمینه محصولات برق صنعتی می‌پردازد. این فروشگاه با هدف ارائه محصولات اصل و اورجینال به دنبال رضایت مشتریان است.