این 7 هتل قیمت مناسب یزد را با بالاترین تخفیف رزرو کنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یزد شهره به نخستین شهر خشت خام جهان، شهر بادگیرها، قنات، شیرینی، آتش و آفتاب همواره از قطب‌های مهم گردشگری کشور به شمار می‌رود. شهر کویری، ساختمان‌هایی با معماری خاص و کم‌نظیر، آثار تاریخی مسحور کننده در کنار امکانات رفاهی مناسب قطعا تجربه‌ای بی‌نظیر برای هر مسافری خواهد بود. بیشتر گردشگران قبل از شروع سفر برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهند تا بتوانند سفری بدون دغدغه و آرام را تجربه کنند. اصولا انتخاب اقامتگاه ایده آل، متناسب با بودجه در اولویت برنامه ریزی افراد است. اگر شما هم به دنبال رزرو هتل یزد با قیمت مناسب هستید با ما همراه شوید تا بهترین‌ اقامتگاه‌های ارزان و قیمت  مناسب یزد را بیشتر بشناسید.

 هتل‌های یزد یا اقامتگاه‌های سنتی یزد؟

قبل از هر چیز باید بگوییم که این شهر تاریخی در مقایسه با شهرهایی مثل اصفهان، شیراز، کیش یا قشم چندان گران نیست. البته منظور ما از گرانی، اقامتگاه‌های شهر است. ضمن اینکه شهر قنات ایران به جهت سنتی بودن، اقامتگاه‌های متنوعی دارد؛ از هتل‌های لوکس و گران تا هتل‌ها و اقامتگاه‌های سنتی اقتصادی. بنابراین شما باید پیش از رزرو هتل یزد تصمیم بگیرید که به دنبال چه نوع اقامتگاهی هستید.

شاید این سئوال برایتان پیش بیاید که اصلا اقامتگاه سنتی یزد چیست؟ به طور خلاصه می‌توان گفت اقامتگاه‌های سنتی یزد تجلی فرهنگ بومی منطقه هستند؛ از معماری و دکوراسیون داخلی تا نوع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی که در آن سرو می شود. حتی تلاش بر این است تا در چنین مکان‌هایی نوع لباس کارکنان هم در هماهنگی با سنت منطقه باشد. به عبارت دیگر اقامتگاه سنتی برای آن‌ها که دنبال فرصتی برای رهایی از زرق و برق زندگی مدرن هستند، گزینه‌ای ایده‌آل به شمار می‌رود.

بهترین هتل‌های یزد را بشناسید

 

هتل داد یزد

هتل داد یزد به دلیل امکانات رفاهی خوب، معماری زیبا، پرسنلی مجرب و کارآزموده و میهمان نوازی شایسته به سرعت به یکی از برترین هتل های یزد مبدل شد. تا جایی که موفق به دریافت جایزه ۲۰۰۹ studiosu آلمان به دلیل مشتری مداری گردید.

 هتل 4 ستاره داد یزد با 90 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت با فضای سنتی و امکانات مدرن همچون تلفن، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، خانه داری ۲۴ ساعته، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، صندوق امانات، تهویه مطبوع، مینی بار، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ، سالن همایش، اتاق جلسات،کافی شاپ، رستوران و پارکینگ پذیرای میهمانان است. شروع قیمت این هتل در سال 1401 برای یک شب اقامت 750 هزار تومان است. با توجه به سطح امکانات و خدمات، قیمت این هتل واقعا مقرون به صرفه است.

رزرو هتل داد یزد در جااینجاس

هتل راه و ما

یک هتل چهارستاره و لوکس به نام هتل راه و ما با اتاق‌های یک تا چهارتخته و نیز سوئیت‌های دوخوابه چهارنفره رویال در لیست ما قرار می‌گیرد. هتل تمام امکانات رفاهی از جمله چای ساز، اینترنت، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، یخچال، فروشگاه، رستوران(ایرانی، ایتالیایی و فست فود) و کافی شاپ را دارد. با وجود این امکانات، حداقل هزینه اقامت در آن شبی  510 هزار تومان (در سال 1401) است.

هتل پارسیان آزادی یزد

هتل پارسیان آزادی یزد از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر به شمار می‌رود. هتل 3 ستاره پارسیان از سال 1352 در فضایی سرسبز و زیبا با 32 واحد اقامتی میزبان میهمانان این منطقه است. هتل پارسیان با اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته و امکانات رفاهی همچون تلفن، یخچال، تلویزیون، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، تاکسی سرویس، کافی نت، خانه داری، خشکشویی، گیم نت، تهویه مطبوع، سالن همایش، فضای سبز، استخر، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ پذیرای گردشگران شهر تاریخی یزد است. از لحاظ هزینه نیز می‌توان آن را در دسته هتل‌های قیمت مناسب یزد قرار داد. در حال حاضر در سال 1401 شروع قیمت یک شب اقامت 674 هزار تومان است.

رزرو هتل پارسیان آزادی یزد در جااینجاس

هتل جهانگردی یزد

هتل جهانگردی یزد در مرکز شهر یزد در سال ۱۳۶۴ افتتاح شد. این هتل 3 ستاره که زیرمجموعه‌ای از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است، برای آخرین بار در سال ۱۳۸۹ تحت بازسازی و نوسازی قرار گرفت. مهمانسرای جهانگردی یزد در مجموع ۳۸ باب اتاق و ۲ سوئیت برای پذیرایی از مسافران یزد دارد. اگر از امکانات هتل جهانگردی نیز بخواهید بدانید می‌توان تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، آنتن مرکزی، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، صندوق امانات، خشکشویی، سالن همایش، اتاق چمدان، آسانسور، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز و پارکینگ را نام برد. شروع قیمت برای یک شب اقامت 525 هزار تومان در سال 1401 است و می‌توان آن را در دسته هتل‌های اقتصادی قرار داد.

 

بهترین اقامتگاه‌های سنتی یزد را بشناسید

 

اقامتگاه سنتی الماس

اقامتگاه سنتی الماس در خیابان امام خمینی و نزدیک بسیاری از دیدنی‌های تاریخی شهر است. وجود اتاق‌های یک تخته، دوتخته، سه تخته، چهارتخته و پنج تخته باعث شده این مکان برای اقامت‌های خانوادگی هم گزینه ایده آلی باشد. البته در الماس امکانات رفاهی مدرن هم به چشم می‌خورد؛ مثل تختخواب، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و حتی اینترنت. به علاوه پارکینگ، رستوران و چایخانه سنتی هم برای رفاه میهمانان مهیا شده‌اند. از لحاظ قیمت نیز در دسته اقامتگاه‌های ارزان با قیمت مناسب قرار می‌گیرد. ( شروع قیمت برای یک شب 265 هزار تومان در سال 1401)

رزرو اقامتگاه سنتی الماس یزد در جااینجاس

اقامتگاه سنتی باغ مرشد

اقامتگاه باغ مرشد به معنای واقعی کلمه، قیمت مناسب است؛ اتاق های دوتخته، سه تخته، چهارتخته و پنج تخته کانکت دارد که هزینه اقامت در آن‌ها از شبی 290 هزار تومان (سال 1401) آغاز می‌شود. در باغ مرشد امکانات و خدمات کاملی تعبیه شده؛ از یخچال، تلویزیون، اینترنت، روم سرویس، صندوق امانات، رستوران،کافی شاپ، چایخانه سنتی و فست فود!

اقامتگاه سنتی گیتی

اقامتگاه گیتی با اتاق‌های یک تخته، دوتخته و سه تخته نیز یک اقامتگاه اقتصادی به شمار می‌رود. خوشبختانه گیتی در خیابان امام، نزدیک به بافت تاریخی قرار گرفته و همین امتیاز بزرگی برای میهمان‌ها به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید در مورد امکانات هم بدانید باید بگوییم که همه چیز از تلویزیون و سیستم تهویه تا یخچال و سرویس فرنگی در اقامتگاه مهیا شده است. حداقل هزینه اقامت نیز 370 هزار تومان در سال 1401 است.

با بیشترین تخفیف هتل‌‌های یزد را در جااینجاس رزروکنید

حالا وقت تصمیم گیری رسیده است! بهتر است به سایتی اعتماد کنید که یک شناسنامه کامل از تمام اقامتگاه‌های شهر را در اختیارتان قرار می‌دهد. سایتی مانند جااینجاس اطلاعات کاملی شامل آدرس، موقعیت مکانی در گوگل، فاصله اقامتگاه از مراکز مهم شهر، امکانات و خدمات اتاق‌ها، قوانین و تجربیات مسافرین قبلی را در اختیار شما قرار می‌دهد. جالب است بدانید در هنگام پرداخت هزینه، جااینجاس بیشترین میزان تخفیف را برای شما اعمال خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل در یزد می‌توانید به سایت جااینجاس (www.jainjas.com) مراجعه کنید.