با وجود مصدومیت محمد محبی در بازی مقابل بنفیکا و تعویض او به همین خاطر بازیکن ایرانی سانتاکلارا در لیست تیمش برای بازی این هفته در برابر پورتیموننزه قرار گرفته است.

سانتاکلارا – پورتیموننزه؛ محبی و گل چهارم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دلیل مصدومیت و تعویض محمد محبی در بازی با بنفیکا که با نتیجه دو بر یک به سود تیم بنفیکا پایان یافت مصدومیت از ناحیه کشاله بود که خوشبختانه این مصدومیت برطرف شده است و او در تمرین روزهای اخیر سانتاکلارا حضور داشته و به نظر می رسد در این بازی هم در ترکیب اصلی این تیم به میدان بیاید.

3 گل در مصاف با مورینسی، ویسنته و بنفیکا بدین معنی است که محمد محبی در بازگشت به ترکیب سانتاکلارا نمایش خوبی در لیگ برتر پرتغال داشته و به طور حتم در بازی با پورتیموننزه تلاش خواهد کرد زننده چهارمین گل فصل باشد.

این مسابقه فردا شب آخرین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر پرتغال خواهد بود. سانتاکلارا با محمد محبی و با 24 امتیاز تیم یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال است. نکته جالب اینکه مدیر باشگاه سانتاکلارا چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود استراتژی این باشگاه در مورد محمد محبی فروش این بازیکن به یکی از تیم های پورتو، اسپورتینگ و بنفیکا است و باید منتظر ماند و دید که آیا محمد محبی با ادامه روند گلزنی قادر خواهد بود یکی از این سه تیم را مجاب به خرید خود کند یا نه.

جالب اینکه مدیر باشگاه سانتاکلارا این موضوع را بعد از دریافت پیشنهاد از تیم های ایرانی برای در اختیار گرفتن این بازیکن به عنوان بازیکن قرضی در تعطیلات زمستانی مطرح کرده بود و پیش از اینکه محمد محبی موفق شود در بازی با مورینسی گل نخست خود را به ثمر برساند.