مدیران بارسلونا قصد دارند در صورت لزوم از سرجینیو دست، وینگر آمریکایی، در بحث جذب روبرت لواندوفسکی استفاده کنند.

 وینگر آمریکایی؛ برگ برنده بارسا در جذب لوا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسا مدتی است که به دنبال جذب لوانداوفسکی است و در هفته‌های اخیر مذاکراتی را هم در این باره انجام داده است. 

این باشگاه معتقد است که این بازیکن باید به عنوان ستاره پروژه ورزشی بعدی به این تیم ملحق شود و این مهاجم لهستانی هم با توجه به شرایط دشوار جذب ارلینگ هالند و محمد صلاح، گزینه خوبی در بازار نقل و انتقالات به حساب می‌آید. 

مدیران این باشگاه حالا در انتظار تصمیم نهایی لوا برای ارائه پیشنهاد رسمی به باشگاه بایرن مونیخ هستند. این در حالی است که پیشنهاد آخری که بایرن به این بازیکن برای تمدید قرارداد ارائه خواهد داد نیز می‌تواند نقش مهمی در این انتقال ایفا کند. 

لواندوفسکی تنها یک سال دیگر با بایرن قرارداد دارد و مذاکرات دو طرف برای تمدید این قرارداد هنوز به نتیجه نرسیده و به گفته بسیاری از منابع خبری از ماه ژانویه تا به حال به بن‌بست خورده است. 

همین باعث شده که شانس فروش این بازیکن از سوی بایرن در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال افزایش پیدا کند و بارسا آماده است تا با وارد کردن یکی از بازیکنانش در این انتقال، قیمت لوا را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. 

مدیران این باشگاه قصد دارند سرجینیو دست را به بایرن پیشنهاد کنند، بازیکنی که بسیار مورد توجه این باشگاه آلمانی است و آنها حتی تابستان گذشته برای جذب او اقدام کردند اما با پاسخ منفی بارسا روبرو شده بودند. 

حالا به نظر می‌رسد که مدیران بارسلونا آماده هستند تا در ازای جذب لواندوفسکی، سرجینیو دِست را به آلیانس آرنا منتقل کنند اما همچنان همه چیز به تصمیم نهایی لوا بستگی دارد که هنوز اعلام نشده است.