پس از تساوی 3-3 برابر اینتر که چیزی کمتر از شکست برای بارسلونا نبود، شاید بازگشت ژول کُنده و رسیدن او به ال‌کلاسیکو بهترین خبر ممکن برای ژاوی باشد.

مدافع مصدوم بارسلونا به ال‌ کلاسیکو رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ برابر اینتر متوقف شد تا احتمالا از لیگ قهرمانان حذف شود. اینتر اگر بازی بعدی خود را ببرد، بارسلونا مثل سال قبل باید به لیگ اروپا برود. تساوی شب گذشته در آستانه ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه بدون شک از لحاظ روحی روی بازیکنان بارسا اثر منفی خواهد گذاشت. 

به خصوص ضعف‌های دفاعی بارسا در بازی شب گذشته مشهود بود. مصدومیت رونالد آرائوخو و ژول کُنده ضربه سنگینی به بارسا زد اما خبر خوب برای بارسا اینکه کُنده مصدومیت را پشت سر گذاشته و حتی ممکن است برابر رئال در ترکیب ثابت نیز قرار بگیرد. امروز آاس نوشت که کُنده می تواند از فردا در تمرین گروهی بارسا حاضر شود و قطعا در فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو خواهد بود اما تا روز بازی مشخص نیست که در ترکیب ثابت قرار می گیرد یا خیر. 

اگر کُنده از ابتدا بازی کند، او در کنار اریک گارسیا زوج دفاع میانی خواهد بود و ژاوی قصد دارد الخاندرو بالده را به سمت راست ببرد تا مامور مهار وینیسیوس باشد. مارکوس آلونسو نیز دفاع چپ بارسا برای ال‌کلاسیکو خواهد بود. پس از نمایش ضعیف پیکه برابر اینتر بعید به نظر می رسد او شانس بازی در ال‌کلاسیکو را پیدا کند.