آنتونیو رو دیگر معتقد است در صورت پیروزی برابر کاستاریکا در جام جهانی بعید است خانه اش را از دست بدهد.

نا واس صاحب خانه‌ام است ولی کاستاریکا را می‌بریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در جام جهانی با کاستاریکا، ژاپن و اسپانیا هم گروه است و در سومین بازی به مصاف کاستاریکا خواهد رفت. این بازی برای آنتونیو رودیگر و کیلور ناواس از یک جهت خاص است. رودیگر که در تابستان امسال به رئال پیوست، خانه کیلور ناواس را اجاره کرده و آنجا اقامت دارد.

رودیگر در آخرین بازی تدارکاتی آلمان مقابل عمان(پیروزی 1-0 مانشافت) به دلیل مصدومیت حضور نداشت و هانسی فلیک ترجیح داد روی او ریسک نکند. فلیک ولی اطمینان دارد که رودیگر چهارشنبه آینده در اولین بازی مقابل ژاپن حاضر خواهد بود. 

رودیگر شخصیت جالبی در تیم ملی آلمان است. او در مصاحبه با بیلد و در پاسخ به سوالی در مورد عواقب پیروزی برابر کاستاریکا و احتمال از دست دادن خانه اش گفت:«بعید می دانم تا زمانی که اجاره را به موقع به کیلور پرداخت کنم، این اتفاق بیفتد. کیلور دروازه بان بزرگی است و ما کاستاریکا را اصلا دست کم نمی گیریم. البته که می خواهیم کاستاریکا را شکست دهیم.»

لازم به ذکر است که رودیگر تمام دستمزد و پولی که در طول جام جهانی دریافت خواهد کرد را برای تأمین هزینه جراحی چند کودک در سیرالئون اهدا خواهد کرد. او بسیار درگیر کمک به افراد نیازمند در کشور زادگاه والدینش است.