در لحظات پایانی مسابقه حساس تراکتور-سپاهان، ریکاردو آلوز پس از یک پاس رو به عقب اشتباه برای بازیکنان سپاهان روی زمین نشست و درخواست تعویض خود را داشت.

پاکو و ری کی، لحظه‌ای که همه منتظرش بودند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این بازیگردان پرتغالی که در فوتبال ایران در این فصل ترکانده و حسابی مشهور شده، پس از دردسرهای هفته گذشته به ترکیب سرخپوشان تبریزی بازگشته و اتفاقا در نقش همیشگی خود با محاسبه حفره‌های دفاعی سپاهان و دادن یک پاس گل به گوستاوو، ستاره برزیلی تراکتور نقش مثبت خود را در این مسابقه ایفا کرد.

آلوز بعد از گلزنی تراکتور و در شرایطی که تیم آرایش دفاعی به خود گرفته بود، سعی داشت یکی، دو ضدحمله دیگر را رهبری کند که توفیقی در این موضوع نداشت اما پس از آنکه او با یک پاس رو به عقب موقعیتی را نصیب بازیکنان سپاهان کرد، از نیمکت تراکتور خواست که به دلیل مصدومیت تعویضش کنند. در این لحظه پاکو خمس با بلند کردن آرش قادری و فرستادن او به زمین با درخواست این ستاره پرتغالی موافقت کرد تا ریکی برای بیرون آمدن از زمین به کنار خط بیاید.

این همان ثانیه‌ای بود که همه عکاس‌های حاضر در ورزشگاه یادگار لنز دوربین خود را روی نیمکت تراکتور ست کردند تا از این صحنه عکس بگیرند. وقتی که خمس و آلوز در آغوش هم رفتند تا نشان بدهند مشکلات را پشت سر گذاشته و تا پایان لیگ امسال با یکدیگر متحد خواهند بود. چیزی که بسیار مورد توجه هواداران تبریزی قرار گرفت و آنها ریکی و پاکو را به شدت مورد تشویق خود قرار دادند.