دروازه‌بان سایپا می‌گوید تیمش در فصل گذشته لیگ دسته اول از بی تمرکز بودن، ضربه خورده است.

طهماسبی: مدیران مطمئن بودند رای CAS به سود ما است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپای تهران در رقابت‌های لیگ دسته اول روزهای خوبی را تجربه نکرد و در نهایت در روز آخر مسابقات توانست بقای خود در این دسته را قطعی کند. سایپا که روزگاری قهرمان لیگ برتر ایران بود، حالا نشانی از آن تیم مقتدر ندارد.

مهرداد طهماسبی دروازه‌بان باتجربه نارنجی‌پوشان فوتبال ایران درباره شرایطی که باعث شد سایپا روزهای خوبی را سپری نکند،‌ به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من فکر می‌کنم مدیران باشگاه سایپا کمی در فصل گذشته بی تمرکز بودند. مسائل زیادی دست به دست هم داد تا تمرکز مدیران از دست برود و درنهایت این تیم شرایط خوبی را تجربه نکند.

او ادامه داد:‌ ما قبل از شروع فصل مس کرمانی که به لیگ برتر صعود کرد؛ برده بودیم، خیبر قدرتمند را شکست داده بودیم اما در جریان بازی‌ها نتوانستیم خوب کار کنیم. تیم سایپا از نظر فنی شرایط خوبی داشت اما واقعا تمرکز لازم را در بازی‌ها نداشتیم.

دروازه‌بان باتجربه سایپا درباره دلیل بی تمرکزی تیمش گفت: فکر می‌کنم موضوع رای دادگاه CAS به ضرر ما شد. مدیران باشگاه مطمئن می‌گفتند که رای به سود ما است و به لیگ برتر برمی‌گردیم. همه باورشان شده بود این اتفاق می‌افتد. ما به‌عنوان بزرگتر تیم سعی کردیم تیم را از فضای موجود دور کنیم اما واقعا کار سخت بود. ما حتی نیم فصل دوم را با چند برد شروع کردیم اما مشکلات دیگری پیش آمد.

طهماسبی در ادامه تاکید کرد: البته که از ناحیه داوری هم بسیار ضربه خوردیم. مگر می‌شود یک تیم در چند بازی پشت سر هم 10 نفره شود. خود من در حالی‌که کمک داور مسابقه در بازی با ملوان به من بی احترامی کرد از زمین بازی اخراج شدم! این مسائل واقعا برای ما عجیب بود.

وی در پایان افزود: خداراشکر هرچه بود توانستیم در لیگ دسته یک بمانیم و شرمنده مدیران و کادرفنی نشدیم. انشالله شرایط طوری رقم بخورد که سایپا دوباره به روزهای خوب و اوج خودش برگردد.