الکس بائنا، بازیکن و یا رئال، تایید کرد که به خاطر برخورد فیزیکی فدریکو وا لور ده با او شکایت کرده است.

بائنا تایید کرد: از وا لور ده به پلیس شکایت کردم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، والورده پس از پایان بازی برابر ویارئال که با شکست رئال مادرید همراه بود در تونل ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با بائنا درگیر شد و مشتی به صورت او زد. 

این بازیکن مدعی شده بود که بائنا در طول بازی قبلی این دو تیم اظهاراتی را درباره فرزند او و همسرش که در آن زمان باردار بود و از احتمال سقط جنین به دلیل مشکلاتی که وجود داشت خبر داده، مطرح کرده بود و این رفتار باعث خشم والورده شده بود. 

بائنا با انتشار بیانیه‌ای رسمی در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت:« شنبه گذشته توسط یکی از همکاران پس از بازی برابر رئال مادرید به من حمله شد. پس از این اتفاقات اظهارات متفاوتی علیه من مطرح شد که احتمالا توسط اطرافیان او صورت گرفته و در آن گفته شد که من آرزوی درد و رنج برای یکی از اعضای خانواده او داشتم. 

هیچ سندی که ثابت کند من چنین کارهایی انجام دادم وجود ندارد. از یک اتفاق بد استفاده شد تا این حمله و خشونت توجیه شود و این دروغ‌ها بیشتر از آن مشت دردناک است. آسیبی که به خانواده من وارد شد غیرقابل ترمیم و ناعادلانه است. تهدیدها، آزارها و حتی پیام‌های خصوصی که در آن برای خانواده من آرزوی مرگ شده است. 

روز گذشته این اتفاق را به پلیس گزارش و شکایتی را مطرح کردم. اجازه دهیم عدالت کارش را انجام دهد. حالا تنها هدف من این است که روی حرفه‌ام تمرکز کنم و به باشگاهم برای رسیدن به اهدافی که در پیش دارد کمک کنم.»