آنتونی رودیگر، مدافع جدید رئال مادرید، شرایط را در این باشگاه بسیار راحت و خوب توصیف کرده است.

انتقال به رئال مادرید رویای من نبود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اتمام قرارداد با چلسی و عدم توافق با این باشگاه برای تمدید قرارداد، باعث شد آنتونی رودیگر از این تیم جدا شده و لباس رئال مادرید را در فصل جدید به تن کند. حالا این مدافع آلمانی و جنگنده به تمجید از رفتار کارلو آنچلوتی سرمربی باتجربه این تیم پرداخته و مدعی شد فقط گزینه ماندن در چلسی یا حضور در رئال مادرید را برای خود متصور بوده است.

آنتونی رودیگر گفت: "من نمی توانم رئال مادرید را رویای خودم بنامم. رویای من همیشه بازی در لیگ برتر بود و رئال مادرید برایم یک هدف فانتزی بود و دستاوردی بزرگ محسوب می شد. در واقع برای من فقط دو گزینه وجود داشت، یا در چلسی بمانم یا لباس رئال مادرید را به تن کنم. حالا نیز شرایطم در تیم بسیار خوب و سرگرم کننده است و همه چیز عالی پیش می رود. صادقانه بگویم، هیچ تیمی هرگز اینقدر اوضاع را برای خوب و راحت مهیا نکرده بود.

وقتی به مادرید آمدم تنها چند ساعت بود در خانه جدیدمان بودم و زنگ خانه به صدا درآمد. در را باز کرده و دیدم کارلو آنچلوتی است. در ادامه او سر میز ما نشسته، غذا خورد و با خانواده من ملاقات کرد. خیلی راحت و برای دو ساعت در مورد همه چیز با هم صحبت کردیم. من هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم و هرگز یک مربی این کار را برای من انجام نداده بود. وقتی به بازیکنانی مانند لوکا مودریچ، تونی کروس یا کریم بنزما نگاه می‌کنم، احساس می کنم آنها عمیقا آرام هستند و برای‎شان حتی بازی در یک مسابقه فینال نیز عادی‌ترین اتفاق در جهان است."