آنتونیو رودیگر، مدافع رئال، در واکنش به مصاحبه اخیر نیمار گفت که مطمئن نیست مهاجمان حریف را می ترساند یا خیر. او گفت که سبک بازی‌اش جدی و خشن است.

رودیگر: نمی‌دانم مهاجمان حریف را می‌ترسانم یا نه!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در برنابئو و از هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان میزبان لایپزیش است. رئال در هر هفت بازی رسمی فصل جدید پیروز شده و روند بسیار موفقی را طی می کند. رئال هفته قبل توانست سلتیک را در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان با نتیجه 0-3 مغلوب کند و فردا به دنبال دومین پیروزی خود است.

آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی جدید رئال، در نشست خبری این بازی گفت:« امیدوارم فردا به میدان بروم. بازی در لیگ قهرمانان و به خصوص در برنابئو یک افتخار بزرگ است. کمی استرس دارم و این البته طبیعی است.»

رودیگر در بازی اخیر رئال برابر مایورکا در ترکیب ثابت بود و گل چهارم تیمش را نیز زد. او در مورد آمار خوبش در گلزنی گفت:« این یکی  از مهارت های من در فوتبال است. دوست دارم در حملات مشارکت کنم و گل بزنم. در تمرینات نیز روی این موضوع کار می کنم. به هر روشی هم گل زده ام. فصل قبل برای چلسی پنچ گل زدم و امیدوارم برای رئال، گل های بیشتری بزنم و اینکه گل های مهمی هم باشند.»

مهار تیمو ورنر، مهاجم لایپزیش:« مدت هاست یکدیگر را می شناسیم. با ورنر در چلسی هم تیمی بودم و در تیم ملی هم تیمی هستیم. خوشحالم که بار دیگر او را خواهم دید. این بار البته مقابل هم خواهیم بود و بین‌مان دوستی وجود نخواهد داشت.»

اخیرا انتقادات از سبک بازی و دریبل های وینیسیوس در اسپانیا زیاد شده است. او مدافعان مقابلش را عصبی می کند و در بازی یکشنبه مقابل مایورکا کار به تنش با کادر فنی مایورکا هم کشید. رودیگر در مورد بازی مقابل بازیکنانی مثل وینیسیوس گفت:« این سبک بازی وینیسیوس است و درک می کنم که بازیکنان مقابل او بخواهند با خطا متوقفش کنند. من هم گاهی برابر بازیکنانی مثل وینیسیوس عصبی می شوم و این طبیعی است. وینیسیوس بسیار تکنیکی است و رقبا به هر روشی می خواهند او را متوقف کنند. هر کسی کارش را انجام می دهد و معتقدم وینیسیوس نباید سبک بازی اش را تغییر بدهد. او برای ما بازیکن بسیار مهمی است.»

نیمار در مصاحبه جدید خود گفت که رودیگر مدافعی است که مهاجمان از او می ترسند. رودیگر در واکنش به این اظهارنظر نیمار گفت:« نمی دانم واقعا مهاجمان حریف را می ترسانم یا خیر. سبک بازی من جدی و کمی خشن است و البته همیشه سعی کرده ام بدون خشونت مهاجمان را مهار کنم. آمار کارت های من این را ثابت می کند. در پنج سال اخیر هرگز کارت قرمز نگرفته ام. قوی و جدی بازی کردن در ذات من است.»

وفق پیدا کردن با رئال:« یادگیری زبان بسیار مهم است. من ایتالیایی را خوب حرف می زنم و اسپانیایی هم به این زبان نزدیک است. لازم است در زمین و بیرون زمین، با هم تیمی‌های‌تان ارتباط برقرار کنید. در زمین اسپانیایی حرف می زنم و فکر می کنم همه به خوبی حرف های من را متوجه می شوند. واضح است که با داوید آلابا به خاطر هم‌زبان بودن راحت‌تر ارتباط برقرار می کنم ولی در کنار میلیتائو هم مشکلی ندارم.»