پدری، ستاره بارسلونا، در دیدار برابر رئال مادرید بود و اشک‌های خانواده او پس از بازی بسیاری را تحت تاثیر قرار داد.

اشک‌های خانواده ستاره بارسا پس از قهرمانی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار فینال سوپر جام فوتبال اسپانیا به مصاف رئال مادرید رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

پدری موفق شد یکی از سه گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند و پس از به صدا درآمدن سوت پایان این دیدار نیز یکی از زیباترین تصاویر را در ورزشگاه ملک فهد رقم زد.

خانواده این بازیکن برای تماشای این بازی به عربستان سفر کرده بودند و در پایان بازی خودشان را به ردیف اول روی سکوها رساندند تا به او تبریک بگویند و در این خوشحالی شریک باشند.

او به سرعت به سمت سکوها رفت و بلافاصله ماریا روساریو، مادرش، را در آغوش کشید. اشک‌های مادر پدری باعث شد که بلافاصله تمامی اعضای خانواده شروع به اشک ریختن کنند. پدری همچنین در آغوش برادرش و پدرش نیز جای گرفت تا همگی در کنار هم اشک شوق بریزند و از قهرمانی بارسا با گلزنی این ستاره جوان خوشحالی کنند.

خانواده بسیاری از بازیکنان بارسا برای تماشای این بازی راهی ریاض نشده بودند اما پدر و مادر و برادر پدری تصمیم گرفته بودند برای حمایت از او به عربستان سفر کنند و موفق شدند از نزدیک شاهد بالا رفتن اولین جام قهرمانی او با پیراهن بارسا باشند.