جولین آلوارز الان می توانست بازیکن رئال مادرید باشد و به عنوان یک رئالی در جام جهانی بدرخشد. او در سال 2011 یک ماه در آکادمی رئال حضور داشت.

یک ماه خاطره‌انگیز ستاره آرژانتین در آکادمی رئال(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، دو روز پیش بازی فوق‌العاده لیونل مسی و ستاره جوان، جولین آلوارز باعث شد آرژانتین با نتیجه 3-0 برابر کرواسی پیروز شود و جواز حضور در فینال جام جهانی را کسب کند. مسی باشکوه و بی‌نظیر، توپ را در تنگ‌ترین نقاط و تحت فشار شدید کرواسی نگه می‌دارد و به دویدن خود ادامه می دهد که آن را برای آلوارز آماده کند تا او گل بزند.

آلوارز که در عضویت منچسترسیتی است، سال 2011 به مدت یک ماه در آکادمی رئال حضور یافت و از تست ها نیز سربلند خارج شد اما به دلیل هزینه بالای اقامت خانواده اش در مادرید، نتوانست در آکادمی رئال بماند و به آرژانتین برگشت و در آکادمی باشگاه محبوبش ریورپلاته به فوتبال ادامه داد. جولین حالا در جام جهانی توانسته چهار گل بزند و یکی از امیدهای اصلی آلبی سلسته در فینال خواهد بود.

نشریه مارکا امروز تصاویری از حضور جولین در آکادمی رئال مادرید منتشر کرده است. او حتی در یک تورنمنت برابر تیم نونهالان بارسا هم به میدان رفت و عنوان بهترین بازیکن جام را نیز کسب کرد. جولین با ستاره های وقت رئال نظیر گونسالو ایگواین، په په و کاکا هم عکس دارد: