خوزه لوئیس گایا از انگیزه بالای خودش و همه بازیکنان والنسیا برای پیروزی بر رئال و رسیدن به فینال سوپر جام گفت.

رویای من شکست رئال و رفتن به فینال است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امشب از ساعت 22.30 به وقت تهران تیم های رئال مادرید و والنسیا در ریاض به مصاف هم خواهند رفت. این اولین بازی نیمه نهایی سوپرجام اسپانیاست و برنده به دیدار پیروز بازی بتیس-بارسلونا خواهد رفت. والنسیا پس از دو شکست متوالی به این بازی مهم رسیده است.

خوزه لوئیس گایا، کاپیتان والنسیا، در مورد رویارویی با رئال گفت:«سوپرجام برای ما متفاوت است و درست است که شرایط خوبی نداریم ولی همه تمرکزمان روی بازی با رئال است و می خواهیم به فینال برویم. رویای من و همه تیم صعود به بازی نهایی سوپرجام است و امیدوارم به این هدف برسیم. همه هیجان زده‌ایم و انگیزه بسیار بالایی داریم.»

گایا در مورد اینکه رئال در ورزشگاه از حمایت هواداران عربستانی برخوردار است، گفت:«بله، در سال 2020 هم برابر رئال در عربستان بازی کردیم و همه ورزشگاه هوادار رئال بودند. این شرایط را دوست نداریم ولی باید قبول کنیم و با آن کنار بیاییم. برای شکست رئال باید بهترین بازی ممکن را انجام دهیم. می دانیم رئال چه کیفیت بالایی دارد و بازیکنانش در سطح جهانی هستند ولی ما می خواهیم به فینال برویم.»

خاطره تلخ شکست 3-1 نیمه نهایی سال 2020 برابر رئال:«در آن بازی رئال کاملا برتر از ما بود و ما در سطح نیمه نهایی سوپرجام ظاهر نشدیم اما اطمینان دارم که در این بازی شرایط کاملا متفاوت خواهد بود و غیرممکن است دیگر آن بازی ضعیف را از ما ببینید.»